عقبگرد دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی

در بازار امروز ارز قیمت‌ها روند نزولی پیدا کرده و در شرایطی که همه فروشنده هستند خریداری برای آن نیست و همین مسئله سبب شده تا هر دلار در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شود که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه) ۶۷۵ تومان ارزان شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، ایرنا نوشت: نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی درساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (شنبه) ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش یک هزار و ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۵۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکله ارزی ۲۴ هزار و ۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۲۴۸ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۴۹۲ تومان اعلام شد. براساس این گزارش در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۳۱ هزار و ۲۶۳ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۵ هزار و ۲۲۲ تومان معامله شد.

ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز پنجشنبه گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۲ هزار و ۷۷ تومان فروخته و قیمت حواله دلار نیز ۲۵ هزار و ۶۱۷ تومان ثبت شد.

بر اساس گزارش‌های موجود، قیمت دلار چند هفته گذشته به ثبات رسیده و در کانال ۲۵ هزار تومانی در نوسان است. از سوی دیگر با توجه به ناآرامی های شب گذشته در آمریکا و حمله معترضان طرفدار ترامپ به کنگره این کشور، ‌ ارزش جهانی دلار نیز کاهش پیدا کرد. این در شرایطی است که قیمت رمزارزها (ارزهای دیجیتال) در بازارهای مالی دنیا رو به افزایش است.

کد خبر: 5384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =