جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان رضوی

ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان باریاست محمد امین بابایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و سایر مدیران مربوطه در سالن اجتماعات خانه امید شهرستان مشهد برگزار شد.

 ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان باریاست محمد امین بابایی مدیر کل تعاون  کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و سایر مدیران مربوطه در سالن اجتماعات خانه امید شهرستان مشهد برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی در ابتدای جلسه کریمدادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان، گزارشی از عملکرد  روند خدمت رسانی این صندوق به جامعه هدف بیان کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این نشست پیشاپیش ضمن تبریک هفته دولت ارائه گزارش از مجموع اقدامات وزارت مردم در دولت سیزدهم از ابتدای استقرار تا کنون به تبیین و تشریح طرح های بزرگ رفاهی در دست انجام این وزارتخانه از جمله طرح بزرگ افزایش عادلانه حقوق بازنشستگان، طرح مردمی سازی یارانه ها، افزایش حقوق کارگران، طرح رفع فقرمطلق و نیز زیست بوم اشتغال پرداخت.

 وی افزود :روابط عمومی‌های ادارات زیر مجموعه نقش مهمی در اعتمادسازی و اثربخشی بهینه در اطلاع رسانی دارند و می توانند در راستای افزایش جلب اعتماد عمومی و انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت در بخش های مختلف تلاش و فعالیت بیشتری انجام دهند.

 بابایی گفت:در هفته دولت، تلاش بر این است که اقدامات و فعالیت ها دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی توسط روابط عمومی ها دراستان منعکس شوند تا مردم در جریان فعالیت های دولت قرار بگیرند و روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا برود، لذا لازم است در اولین هفته دولت، دولت سیزدهم فعالیت های صورت گرفته به خوبی به مردم منعکس گردد.


 

کد خبر: 53077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =