ضرورت ترویج و گسترش بیمه اجتماعی روستاییان

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : با توجه به جمعیت قابل توجه عشایری و روستایی ترویج و گسترش بیمه اجتماعی روستاییان در استان ضروری است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان علی جهانی امروز شنبه - هشت مردادماه - در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با بیان اینکه روستاییان نقش مهمی در تولیدات کشور و استان دارند، اظهار داشت : توجه به بهبود شرایط زندگی و بیمه ای آنان جهت توسعه روستاها و امکان استفاده از همه امکانات در منطقه خود توسط همه ارگانهای دولتی لازم و ضروری است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به طرح کرامت در استان اشاره کرد و تاکید کرد :با توجه به پوشش جمعیت عشایر و روستاییان استان در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان شورای هماهنگی با تمام توان در اجرای طرح کرامت که در کشور و استان در حال اجرا می باشد همکاری و هماهنگی های لازم را انجام می دهد.

وی به اشاره به سهمیه جذب افراد در این طرح، افزود : در این راستا از ظرفیت بسیج و روحانیون و سفیران سازمان تبلیغات اسلامی در روستاها به خصوص در ایام محرم میتوان کمک شایانی به صندوق بیمه اجتماعی استان در راستای جذب این سهمیه تکلیفی داشته باشد.

در ابتدای این دیدار محمدرضا عسگریان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان با بیان اینکه در استان ۹۰ هزار نفر  تحت پوشش این نهاد بیمه ای هستند که ۳۰ درصد تحت پوشش این صندوق قرار دارند، اظهار کرد : قرارگاهی در خصوص تحول ساختار بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان قرارگاه کرامت جهت جذب یک میلیون نفر تشکیل شده است که سهم استان ۱۹ هزار نفر است که باید تحت پوشش این بیمه قرار ‌دهیم.

کد خبر: 52509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =