پردیس نیر قهرمان مسابقات فوتسال کارگران تفت شد

اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت با حضور ۹ تیم همزمان با دهه امامت و ولایت و به یاد شهدای کارگر و با همکاری هیات ورزش کارگری و هیات فوتبال شهرستان برگزار و حامی این رقابتها نیز گروه صنعتی پردیس نیر بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت، یادبود شهدای کارگر این شهرستان باحضور ۹ تیم شب گذشته به کار خود پایان داد.
در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تقدیر از مسئولین برگزاری مسابقات گفت: ورزش کردن چه در سطح قهرمانی و چه در سطح همگانی همواره برای جامعه شریف کارگری از اهمیت بالایی برخوردار است و علاوه بر تامین نشاط، باعث تندرستی کارگران نیز می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: یکی از وظایف مدیریت اجتماعی این اداره کل فراهم کردن شرایط برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه جامعه کارگری است که اجرای پویش دوشنبه های ورزش کارگری در شرکت ها و واحدهای تولیدی یکی از این برنامه هاست؛ نیروی انسانی یک سرمایه ارزشمند برای رسیدن به اقتصاد پویا می باشد که برای صیانت از آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
در روز پایانی این مسابقات و در دیدار رده بندی تیم های یزد سرام و نوین سرام روبروی هم صف آرایی کردند که این دیدار نفس گیر با نتیجه ۴ بر ۳ پایان یافت تا جدال صنعت کاشی را تیم یزد سرام به نفع خود رقم زد و بر سکوی سومی رقابتها ایستاد.
در بازی پایانی دو تیم پردیس نیر و سنوپارس که با شکست رقیبان خود پای به فینال گذاشته بودند برای کسب جام اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت روبروی هم قرار گرفتند که تیم پردیس نیر با کسب پیروزی ۴ بر یک در این مسابقه بعنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت.
گفتنی است اولین دوره مسابقات فوتسال کارگران شهرستان تفت با حضور ۹ تیم همزمان با دهه امامت و ولایت و به یاد شهدای کارگر و با همکاری هیات ورزش کارگری و هیات فوتبال شهرستان برگزار و حامی این رقابتها نیز گروه صنعتی پردیس نیر بود.

کد خبر: 52295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =