پیشگیری از ارکان اساسی سازمان بهزیستی محسوب می شود

نشست علمی کاربردی معاونین پیشگیری بهزیستی سراسر کشور با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، حسینی مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه ها، دکتر فاطمه عباسی سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور، دکتر فریبا بریمانی سرپرست بهزیستی مازندران و معاونین امور توسعه پیشگیری بهزیستی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ سید محمدجواد حسینی، مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور با بیان اینکه نگاه به حوزه پیشگیری نگاه تشریفاتی نیست، گفت : پیشگیری از ارکان اساسی سازمان محسوب می شود و فرایندهای سازمان بهزیستی با این حوزه آغاز می شود.
وی افزود : نگاه اساسی در دوره جدید نگاه تحولی است و برای رسیدن به اهداف سازمان باید به سمت تحول فراگیر حرکت کنیم.  
مشاور رئیس در امور توسعه و نظارت بر برنامه های بهزیستی کشور با بیان اینکه پیشگیری یک مجموعه فرهنگی است، ادامه داد : پیشگیری بدون فرهنگ سازی میسر نیست بنابراین معاونت پیشگیری باید با حوزه فرهنگی و روابط عمومی ارتباط موثر داشته باشد.  
حسینی بر فرهنگ سازی در حوزه پیشگیری تاکید کرد و گفت : باید در همه سطوح پیشگیری خدمات را به مردم واگذار و از آحاد جامعه به عنوان بازوی سازمان در جهت آگاه سازی استفاده کنیم.

کد خبر: 52190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =