خدمات درمانی تامین اجتماعی در همه نقاط استان توسعه می یابد

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: افزایش کیفیت خدمات درمانی تامین اجتماعی استان را همگام با توسعه تجهیزات با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اقدامات توسعه ای درمان استان گفت: افزایش کیفیت خدمات درمانی تامین اجتماعی استان را همگام با توسعه تجهیزات به جدیت دنبال خواهیم کرد.
دکتر اسماعیلی گفت: در راستای توسعه زیرساخت های درمانی استان در حال حاضر دو مرکز درمانگاهی در شهر جم و خورموج آماده بهره‌برداری است و مراحل ساخت دو مرکز درمانگاهی در شهر دلوار و دیلم نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ابراز داشت: به منظور بهره‌مندی کلیه هم استانی های عزیز از خدمات درمانی تامین اجتماعی و اجرای عدالت در ارائه خدمات، توسعه زیرساخت های درمانی و تجهیزات پزشکی را از شمالی‌ترین تا جنوبی ترین نقطه استان در دستور کار داریم.
آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار گفت: حوزه بهداشت و درمان از مقوله های راهبردی و استراتژیک است و بسیاری از ابعاد پیشرفت و توسعه منوط به این مقوله بوده و باید تلاش شود درمان استان به استانداردهای لازم برسد.
وی بیان کرد: اگر در جامعه ای بهداشت و درمان دارای استانداردهای لازم باشد زمینه پیشرفت فراهم می شود در غیر این صورت توسعه دچار چالش جدی خواهد شد.
آیت الله صفایی بوشهری گفت: استان بوشهر در عرصه تجهیزات پزشکی نیازمند توجه ویژه است تا مردم مجبور نباشند به دلیل طولانی بودن نوبت و خرابی دستگاه‌ها به استان‌های دیگر مراجعه کنند.
امام جمعه بوشهر افزود: با توجه به درآمد استان در صنایع نفت و گاز باید در زمینه زیرساخت‌های درمانی اقدامات موثرتری صورت گیرد و کمبودهای ناشی از نبود مراکز درمانی مجهز برطرف شود.

کد خبر: 52134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =