خدمت به جامعه کارگری، افتخار حوزه درمان تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه که به مناسبت هفته کار و کارگر و با حضور مدیران حوزه رفاه و تامین اجتماعی استان و نمایندگان تشکلات کارگری برگزار شد، اظهار داشت: افتخار داریم که در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی خدمتگزار جامعه کارگری هستیم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر امین فخر مدیردرمان تامین اجتماعی استان کرمان درخصوص ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان گفت: از طریق ۱۴ درمانگاه و سه بیمارستان به صورت مستقیم و از طریق معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی با انعقاد قرارداد با بیش از ۱۴۰۰ مرکز درمانی، بصورت غیرمستقیم خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین می شود.
دکتر فخر ادامه داد: در سال جاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان استان در نظر گرفته شده است.
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر از خدمات و زحمات مدیران این حوزه بر تقویت فضای کسب و کار، گسترش تعاونی ها و تامین امنیت شغلی کارگران تاکید کرد.
مهندس مجتبی مصباح، سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این دیدار گزارش کوتاهی از فعالیتهای این اداره کل در رابطه با گسترش اشتغال ارائه کرد.
نمایندگان تشکلات کارگری نیز در این جلسه به بیان نقطه نظرات خود در حوزه کاری و کارگری پرداختند.

کد خبر: 52126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =