قدرت‌نمایی نارنجی‌پوشان در فینال زودرس لیگ

تیم والیبال سایپا بانوان موفق به شکست دادن تیم ذوب آهن، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان، دور نهایی خود را امروز (سه شنبه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال آغاز کرد. چهار تیمی ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران، شهرداری قزوین و سایپا تهران، در دور گروهی و در مجموع دو مرحله رفت و برگشت موفق شدند به مرحله نهایی را پیدا کنند و بر اساس برنامه تعیین شده، باید طی برگزاری چند مسابقه برای عنوان‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها بجنگند.

در همین راستا از ساعت 15 در سالن فدراسیون والیبال، دو تیم ذوب آهن اصفهان (سرگروه در گروه نخست) و سایپا تهران (سرگروه در گروه دوم) به مصاف هم رفتند. این دیدار از آنجایی که هر دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا تهران مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند، حائز اهمیت بود و برنده این مسابقه در واقع به نوعی سوداگر اصلی قهرمانی این مسابقات نام می‌گرفت. 

در پایان این مسابقه تیم سایپا تهران که بازیکنان ملی پوشی نظیر شبنم علیخانی، مهسا صابری، سودابه باقرپور، نگار کیانی و ... را در اختیار دارد، توانست با هدایت مربی جوان خود مریم هاشمی از سد تیم باتجربه و ریشه‌دار ذوب آهن اصفهان که فریبا صادقی را روی نیمکت داشت، عبور کند. 

نارنجی‌پوشان سایپا در این مسابقه موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم  ذوب آهن به برتری دست پیدا کنند. در هر سه ست این مسابقه سایپایی ها در شرایطی به برتری رسیدند که کار سختی مقابل حریف سرسخت خود داشتند اما در نهایت موفق به شکست حریف خود شده تا همچنان تیم بدون باخت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر زنان باشند و نشان دهند که برای سکوی قهرمانی دندان تیز کرده اند. 

در دیگر دیدار این روز از مسابقات دو تیم پیکان تهران و شهرداری قزوین باید از ساعت 17 و 30 در سالن فدراسیون والیبال دیدار کنند. ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال زنان یعنی دومین روز از مرحله نهایی این مسابقات، روز پنج شنبه برگزار خواهد شد. 

کد خبر: 5201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =