توسعه اشتغال و کارآفرینی زندانیان

مدیر بنیاد تعاون زندانیان صبح امروز با حضور در دفتر فرزاد پیشکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در خصوص توسعه اشتغال و کارآفرینی زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیر کل کار استان با بیان اینکه کار در حوزه جلوگیری از آسیب های اجتماعی و حمایت از زندانیان و خانواده آنان، کاری مقدس و خدا پسندانه است، گفت: از مهمترین اولویت های وزارت کار، حمایت از خانواده های آسیب پذیر، رفع فقر مطلق در جامعه و توانمند سازی آنان است.

پیشکاری اظهار داشت: در راستای حمایت از زندانیان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن آموزش، ایجاد مهارت و توانمند سازی، تسهیلات کم بهره در حوزه مشاغل خانگی را تاسقف ۱۰۰ میلیون تومان به این افراد پراخت می نماید.

مدیر کل کار کردستان گفت: در همین راستا کارآفرینانی که زندانیان را تحت پوشش قرار داده و برای آنان ایجاد اشتغال نمایند نیز در قالب طرح پیشران مشاغل خانگی تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات ۴ درصد دریافت می نمایند.

شهرام حنیفی مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان نیز ضمن قدردانی از اهتمام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در حمایت از زندانیان و خانواده های آسیب پذیر، گزارشی از روند کار و فعالیت بنیاد تعاون زندانیان را ارائه کرد.

کد خبر: 51591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =