چالش استقلالی‌ها برای انتقام از خطیبی!

تیم فوتبال استقلال امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود و به دنبال تداوم روند پیروزی‌های خود در لیگ برتر است.

به گزارش آتیه آنلاین، استقلال که حالا نام تیم صدرنشین  لیگ برتر فوتبال را یدک می‌کشد باید در چارچوب هفته دهم این مسابقات امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی از تیم آلومینیوم اراک میزبانی کند. دیدار با آلومینیوم اراک از آنجایی برای شاگردان محمود فکری حائز اهمیت است که این دیدار پیش از شهرآورد پایتخت برگزار می‌شود و پیروزی در آن می‌تواند باعث افزایش روحیه این تیم شود. از طرفی آبی‌پوشان در تلاش هستند که از هر مسابقه هر سه امتیاز را تصاحب کنند و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند پس چاره‌ای جز شکست دادن میهمان اراکی خود ندارند.

استقلال در این بازی هرویه ملیچ را قطعا نخواهد داشت این بازیکن با تنبیه انضباطی سرمربی تیم مواجه شده است.   اما خبر خوب برای آبی پوشان این است که محمود فکری به احتمال زیاد شیخ دیاباته را بعد از رهایی از مصدومیت در این مسابقه بعد از چند هفته در اختیار خواهد داشت. همچنین محمد نادری به دلیل مصدومیت نیز استقلال را در این دیدار همراهی نخواهد کرد. از طرفی آرش رضاوند سه اخطاره است و اگر با کارت زرد جریمه شود، دیدار با پرسپولیس را از دست خواهد داد و باید در این دیدار جانب احتیاط را رعایت کند.  استقلالی‌ها هفته قبل و در بازی با تیم گل‌گهرسیرجان تیم برتر میدان بودند و اگر بتوانند نمایش خوب خود به ویژه در نیمه اول دیدار با گل گهر در دیدار با آلومینیوم تکرار کنند، قطعا برنده این مسابقه خواهند بود.  

اما حریف استقلال در این مسابقه، این روزها چه وضعیتی دارد؟ تیم آلومینیوم اراک در حال حاضر و در پایان هفته نهم در رده دهم جدول ایستاده است. این تیم در هفته‌های اخیر متحمل شکست نشده است و  شش هفته است که باخت نداشته و قطعا در این بازی هم دوست ندارد تن به شکست بدهد و در تلاش است روند خوب خود را حفظ کند. در واقع شاگردان رسول خطیبی به دنبال این خواهند بود که رکورد شکست ناپذیری خود را مقابل استقلال، بهبود ببخشند.  تیم آلومینیوم اراک در دیدار با استقلال محسن ربیع خواه را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

موضوعی که استقلالی‌ها را در دیدار با آلومینیوم اراک نگران می‌کند، نشستن رسول خطیبی روی نیمکت اراکی‌ها است. رسول خطیبی که فصل قبل هدایت تیم ماشین سازی تبریز را بر عهده داشت در هر دو بازی رفت و برگشت تیم استقلال را شکست داد. این کمی نگران کننده است و استقلالی‌ها نگران هستند بار دیگر مقابل اندیشه‌های  رسول خطیبی تن به شکست بدهند. آن هم درست در آستانه دربی. از طرفی دو شکست قبلی تیم استقلال مقابل تیم رسول خطیبی انگیزه مضاعفی در استقلالی‌ها ایجاد خواهد کرد که انتقام دو شکست قبلی را از خطیبی بگیرند.

دیدار دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۶ و ۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. قضاوت این دیدار را سید علی اصغر مومنی، رحیم شاهین،  علی اکبر عظیم پور و محمد راهی برعهده خواهند داشت همچنین محسن ترکی ناظر این مسابقه است.

** برنامه دیگر بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۵ دی

شهر خودرو - سایپا، ساعت ۱۴:۴۵، ورزشگاه امام رضا (ع)

صنعت نفت آبادان - نفت‌ مسجدسلیمان ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی آبادان

استقلال - آلومینیوم اراک، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه آزادی

فولاد - مس رفسنجان، ساعت ۱۶:۵۰، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

سه‌شنبه ۱۶ دی

پیکان - نساجی مازندران، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس

ذوب‌آهن - تراکتور، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

کد خبر: 5051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =