امضا تفاهم نامه بین مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش و صندوق ذخیره بسیجیان

در نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم، تفاهم‌نامه همکاری بین مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش و صندوق ذخیره فرهنگیان امضا شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در این مراسم داوود سالمی، مدیرعامل مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش به تشریح اهداف این مجموعه پرداخت و از سایر نهادهای انقلابی دعوت کرد تا از این بستر فرهنگی که مهیا شده و در اختیارشان قرار دارد، بهره ببرند.

احمد اسفندیاری، مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان نیز گفت: با توجه به عملکرد و روحیه دوستان، ما از این همکاری استقبال کردیم و امیدواریم این تفاهم نامه مقدمه‌ای بر همکاری‌های بیشتر در آینده باشد.

اسفندیاری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم که در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه عشایر و روستاییان هم کمک کرده و تفاهم‌نامه‌ای منعقد کنیم.

وی ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای با این مجموعه‌ها بسته است و به زودی عملیاتی می‌شود. این تفاهم‌نامه در زمینه ارائه خدمات بیمه به اعضای صندوق ذخیره بسیجیان و بسیجیان عزیز است.

مدیر عامل صندوق ذخیره بسیجیان گفت: در خصوص بیمه روستاییان و عشایر هم مقدمات همکاری فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات اعلام شده، یکی از بسترهایی است که در دولت جدید فراهم شد و پیگیر هستیم.

اسفندیاری بیان کرد: اقداماتی که پیگیری می‌شود در واقع در راستای سیاست‌های کلان دولت قبلی هم هست که انشاءالله هم پوشش بیمه‌ای را افزایش دهند و سیاستهای فرهنگی که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند، اجرایی کنیم.

کد خبر: 47980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =