کریمی: مسئولان نگران افت کیفی لیگ ایران باشند!

ملی‌پوش لژیونر فوتسال زنان گفت: مسئولان فوتسال که این روزها نگران لژیونرها هستند بهتر است نگران  افت کیفی لیگ ایران و این وقفه بی‌دلیل باشند!

فرشته کریمی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره حضورش در تیم فوتسال کویتی و بازی در لیگ کویت که واکنش های مثبتی از سوی رسانه‌های کویتی به همراه داشته است، اظهار کرد: این روزها تجربه جدیدی را زندگی می‌کنم و فکر می‌کنم در زندگی ورزشی خود وارد چالش تازه‌ای شده‌ام.

وی درباره این که چرا تصمیم به حضور در لیگ کویت و رفتن از فوتسال ایران گرفت، گفت: من نزدیک به یک سال و نیم با آسیب دیدگی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کردم این  آسیب دیدگی مرا از فوتسال دور کرده بود. با این تفاسیر تصمیم گرفته بودم که هر چه در توان دارم به کار ببندم  و از شر این مصدومیت خلاص شوم. درست زمانی که توانستم دوباره بازی کنم ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخت  لیگ فوتسال زنان و برگزاری آن در فصل جدید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

کریمی اضافه کرد: من باید هر چه زودتر به میدان مسابقه باز می‌گشتم. بلاتکلیفی لیگ ایران از یک طرف و پیشنهاد خوبی که از تیم القادسیه کویت گرفتم، من را بر آن داشت که تصمیم به عقد قرارداد با این تیم بگیرم تا علاوه بر قدم گذاشتن در مسیری تازه، بتوانم دوباره فوتسال بازی کنم و این مصدومیت را به فراموشی بسپارم.

ملی‌پوش فوتسال زنان ایران در ادامه خاطرنشان کرد: البته تیم القادسیه نزدیک به سه سال پیش به من پیشنهاد داده بود اما تا امسال تصمیم به حضور در این تیم نداشتم. البته از زمانی که تصمیمم قطعی شد تا زمانی که ویزای من صادر شود زمان زیادی طول کشید. شیوع ویروس کرونا و سخت گیری کشور کویت در ورود افراد خارجی به خاکش، موجب شد پروسه اخذ ویزای من زمان بیشتری طول بکشد. در نهایت هم خود مسئولان القادسیه با پیگیری‌های لازم موفق شدند برای من ویزا بگیرند و من کارم را در این تیم آغاز کنم.

کریمی در خصوص سطح کیفی لیگ فوتسال زنان کویت گفت: خب واقعیت این است که این لیگ چندان کیفیت ویژه ای ندارد اما سرمایه گذاری خوبی روی فوتسال زنان در کشور کویت شده است و من معتقدم که این لیگ به مرور بهتر خواهد شد. اینکه برخی ها عنوان می‌کنند بازیکنان ایرانی با حضور در لیگ کویت افت می کنند را هم اصلا قبول ندارم. ما سطح خود را همیشه حفظ کرده ایم و این قرار داشتن ما در سطح عالی به خاطر بالا بودن کیفیت لیگ ایران نبوده و نیست. متاسفانه تنها چیزی که برای مسئولان فوتبال مهم نیست بخش زنان است. حالا نگران کیفیت فنی ما شده اند. چرا قبلا این نگرانی وجود نداشت. یا چرا همین حالا نگران کیفیت بازیکنان لیگ ایران نیستند. این همه وقفه در برگزاری لیگ چه دلیلی دارد آن هم وقتی لیگ رشته‌های دیگر مانند بسکتبال و والیبال و هندبال مدتهاست آغاز شده است؟

خانم گل فوتسال زنان ایران، در پایان گفت: حضور نسیمه غلامی و شهرزاد مظفر در کویت برای من یک اتفاق خوشحال کننده است که احساس تنهایی نکنم. انگار که بخشی از خانواده ام کنارم هستم و این اتفاق به من آرامش خاطر می‌دهد.

کد خبر: 4795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =