دوست دارم به رکورد پیروزی در سیرجان هم برسم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان امروز در نشست خبری پیش از بازی با گل‌گهر اظهار داشت: خوشحالم که به همراه تیمم در شهر زیبا و دوست‌داشتنی سیرجان هستیم و افتخاری است که با مربی سابق خودم امیر قلعه‌نویی که هم شخصی است که دوستش دارم و هم مربی بوده که افتخار داشتم که جام‌های مختلفی با هم داشتیم. 

وی افزود: بازی بسیار سختی را با تیم امیر قلعه‌نویی داریم چون تیمش هم فیزیکی بازی می‌کند هم این روزها فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند.

منصوریان گفت: ما از پارسال هم در اراک بازی می‌کردیم بازی‌های ما پشت سر امیر قلعه‌نویی می‌شد اکثرا، ولی امسال بازیکنان را از تیم دیگری می‌گیریم و بازی‌هایش را وقتی آنالیز می‌کردیم یکی از همکاران می‌گفت که سبک بازی را کلا عوض کرده و تکلیف تیمش همیشه در زمین معلوم است و خیلی مقتدر و محکم فوتبال بازی می‌کند و بسیار بازی سختی برای ما خواهد بود چون امتیاز بازی هم برای ما و هم برای گل‌گهر بسیار حائز اهمیت است.

سرمربی تیم صنعت نفت افزود: هنوز رکورد بردن در سیرجان ندارم، یکبار با استقلال در جام حذفی اما در لیگ هنوز اکثرا مساوی شده و پارسال هم با اراک شرایطمان تا اواخر بازی خوب بود که متاسفانه بچه ها بی دقتی کردند و آسیب خوردیم، امیدوارم اول بازی بسیار خوبی ببینیم و دوم ما بتوانیم سربلند از بازی خارج شویم، می‌دانیم بازی خیلی سختی است. به شدت رو آنالیز بازی بودیم و توانستیم که کل جریان بازی را برای بچه‌ها تعریف کنیم و بدانیم چه از بازی با تیم می‌خواهیم.

منصوریان در خصوص هدف مدیران تیم در جایگاه لیگ گفت: مبحث هدف‌گذاری ما در شرایط استقلال، پرسپولیس، سپاهان و فولاد یا مس رفسنجان و سیرجان نیست به این دلیل که منابع ما با هم قابل مقایسه نیست و ما به توانایی بازیکنان و اهداف بازیکنان که گذاشتند و به آن شرایطی که برای خودشان در ذهن‌شان با کادر فنی در نظر گرفتند به صورت پلکانی تا این جای کار الحمدالله نسبت به مابقی بازیکنان و تیم‌ها شرایط ما خوب است.

وی ادامه داد: نمی‌توانم امروز به شما بگویم که اهداف واقعی و نهایی تیم ما چیست؛ اما خودمان به خودمان قول‌هایی دادیم با بچه‌ها، برای همین بازی‌هایمان را تقسیم کردیم و سعی ما بر این است هر بازی را برای خودمان یک فینال بدانیم. به فکر این نباشیم که بازی بعدی وجود دارد، احساس کنیم شاید آخرین بازی ما باشد برای همین ما روند رو به صعود فکر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: به پشت سرمان فکر نمی‌کنیم شاید چند هفته بسیار سختی را پیش رو داریم بعد میزبان پرسپولیس بعد میهمان استقلال، بعد میهمان تیم پیکان و بعد با فولاد بازی می‌کنیم. بازی‌های سختی داریم و هر کدام برای ما یک فینال است. امروز تا فردا تمام تمرکز ما روی گل‌گهر سیرجان است، بازی که تمام شد اگر همراه با یک امتیاز باشد در مورد بازی بعدی فکر می‌کنیم.

منصوریان در خصوص مصدومان و محرومان گفت: ما همیشه با توجه به اینکه فشار تمرینی مان  بالاست و بدن‌سازی خود را دیر شروع کردیم مجبوریم به صورت پلکانی فشار بیاوریم. نزدیک پنج شش بازیکن مصدوم داریم که نیاوردیم و محروم هم رضا یزدان دوست به خاطر بی تجربگی در بازی قبل محروم است.

منصوریان در خصوص داوری بازی‌ها اظهار کرد: من در خصوص اینکه یک برنامه بگذارند و بگویند فلان تیم سود و فلان تیم ضرر کرد یک فشار بی امان روی داوری می گذارند. از طرف تیم هایی که تماشاچی محور هستند، دو جریان بازی را از دست داور خارج می‌کنند، سوم وقتی شما این کار را می‌کنید به مربی دیگر اجازه می‌دهید بیاید در برنامه یا جاهای دیگر به خودش اجازه بدهد بگوید حق ما را داوران خوردند، حق کسی را داور نمی‌خورد. داور اشتباه می‌کند من هم قبول دارم. داور در چند بازی ما اشتباه کرد. ولی همان داور یک بازی دیگر هم شاید پنجاه - پنجاه یک اشتباه به نفع ما سوت زد، اما اینکه بگوییم فلان بازی هفت یا هشت امتیاز ، اصلا این حرف‌ها خنده‌دار است.

وی بیان داشت: برنامه‌ای که با ۲۰ میلیون بیننده ایراد می گیرد، اگر این کار را می‌کنیم، بگذاریم داوران ما هم مصاحبه مستقیم بکنند. من خودم به شخصه صدبار دیگر برگردم به دوران ورزشی هیچ وقت داور نخواهم شد، آدم کم طاقتی هستم و اینقدر آستانه تحمل ندارم که بخواهند من را تحت فشار بگذارند، توهین هم بکنند فحش هم بدهند، پول هم ندهند و بگویند با هزینه خودت برو مسافرت و هم اجازه داریم هفته‌ای یکی دو مورد در برنامه‌های مختلف سلاخیت کنیم، من این آدم نیستم برای همین خودم را جای داوران می‌گذارم.

منصوریان گفت: این برنامه خروجی خوبی برای فوتبال ما نخواهد داشت، به همین اعتقاد دارم اگر دوستان می‌گویند 10 امتیاز، من می‌گویم صد امتیاز از ما و گل‌گهر کم شده، هر کسی فوتبال را از پشت عینک خودش می‌بیند برای همین من به این موضوع اعتراض داشتم و اگر هم می‌خواهند بگویند داوری را بیاورند توی مقام قیاس بگذارند، اجازه بدهند داوران هم مصاحبه کنند و حقشان را بگیرند. نمی‌شود که همیشه فشار روی داوری بگذارید بعد اگر بازی بعدی را مربی اتفاقی بگوید حق ما را خوردند بازی بعد را ببازد دیگر طلبکار فوتبال می‌شود، خودش مطالبه گر می‌شود.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: ما باید بگوییم فردا بازی داریم یا گل‌گهر می‌برد یا ما می‌بریم یا مساوی می‌شود، بهتر است داوران را آزاد بگذاریم کارشان را انجام دهند.

منصوریان گفت: مدیرانی که این امکانات خوب را برای سیرجان گذاشتند و مایه فخر استان کرمان شدند باعث افتخار ما به عنوان یک ایرانی هستند، بالاخره در آینده می‌دانم سیرجان مسیر رشد خودش را بهتر و بهتر پیدا می‌کند.

کد خبر: 47910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =