مخالف طرح صیانت هستم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: درست است که طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی در کمیسیون مشترک به تصویب رسید ولی تلاش مان این خواهد بود که این طرح را به صحن آورده و با مخالفت اکثریت آرا، آن را رد کنیم.

روح اله حضرت پور؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در رابطه به تصویب طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه طرح صیانت همچون سایر طرح های مسدودسازی و محدودسازی از همین امروز شکست خورده است افزود: مجلس حق تعیین تکلیف برای مردم را ندارد.

وی با بیان اینکه بنده از همان ابتدا مخالف تصویب این طرح بودم عنوان کرد: درست است که این طرح در کمیسیون مشترک به تصویب رسید ولی تلاش مان این خواهد بود که این طرح را به صحن آورده و با مخالفت اکثریت آرا، آن را رد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر میلیون ها نفر از طریق فضای مجازی و برخی از اپلیکیشن ها کسب درآمد میکنند، اجرایی شدن این طرح یعنی نادیده گرفتن حق و حقوق این افراد.

نماینده مردم ارومیه اظهار کرد: در حال امضای طرحی به همراه جلال رشیدی کوچی، سخنگوی فراکسیون شفافیت مجلس هستیم تا این طرح را با ماده ۸۵ به صحن علنی آورده و سعی کنیم تا به تصویب نرسد.

حضرت پور با بیان اینکه هیچ کس اجازه ندارد فعالیت‌های ارتباطی مردم را محدود و ایرانی‌ها را در عرصه بین‌الملل منزوی کند تاکید کرد: در روزهایی که مجلس به بررسی بودجه پرداخته است چه لزومی داشت که با عجله چنین جلسه ای برگزار کنند این موضوع نشان میدهد برخی از نمایندگان میخواهند بدون نظر مجلس طرح را تصویب کنند.

کد خبر: 47476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =