تصویب کلیات طرح صیانت در فصل بودجه!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار می‌رفت رسیدگی به طرح صیانت از فضای مجازی به بعد از تعیین تکلیف بودجه موکول شود که به یکباره خبر تصویب کلیات این طرح منتشر شد.

کیومرث سرمدی واله؛ عضو کمیسیون اجتماعی و تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با تصویب کلیات طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی با تاکید بر اینکه کاربران فضای مجازی باید تابع مقرراتی باشند که قانون تعیین می‌کند، افزود: در کشورهای خارجی نیز چنین قوانینی وجود دارد که دسترسی کامل به اینترنت مستلزم داشتن سنین خاص است.

وی عنوان کرد: اینکه فضای مجازی مقید به قوانینی باشد که امنیت روانی، اقتصادی و اجتماعی و ... را تامین کند کار بسیار پسندیده و مقبولی است زیرا در نتیجه ی این کار، سلامت جامعه نیز تامین می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جای سوال دارد که چرا در فصل بررسی بودجه که مجلس درگیر آن است، کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران تصمیم به برگزاری این جلسه گرفت.

سرمدی خاطرنشان کرد: انتظار می رفت رسیدگی به طرح صیانت از کاربران فضای مجازی به بعد از تعیین تکلیف بودجه موکول شود که به یکباره خبر از تصویب کلیات این طرح منتشر شد.

به گزارش آتیه آنلاین؛ کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران دیروز به رای گذاشته شد و با رای  موافق ۱۸ نفر از اعضای کمیسیون به تصویب رسید.

کد خبر: 47471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =