استقلال و پرسپولیس به صورت تعاونی به مردم واگذار شود

امام جمعه موقت تهران گفت: خطای راهبردی در واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال این است که عده‌ معدودی بخواهند این سهام را در دست بگیرند. سهام باید به صورت تعاونی به هواداران واگذار شود.

به گزارش آتیه آنلاین، «حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی‌فرد» در خطبه های نماز جمعه تهران با استناد به بیانات رهبری اظهار داشت: ۳ میلیون ۸۰۰ هزار جوان با وقت گذرانی در حوزه ورزش در اندیشه دستیابی به جایگاه ملی و منطقه‌ای هستند. اگر به این حوزه بپردازیم، از یک سرمایه ملی اجتماعی پاسداری کرده‌ایم.

ابوترابی‌فرد در بخش دیگری از سخنانش درباره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال گفت: دنیای فوتبال یک حوزه ورزشی خاص نیست. ورزش وجه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد.

وی افزود: مدیریت ورزش نیازمند فرآیندی نظام‌مند است. خطای راهبردی در واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال این است که عده‌ معدودی بخواهند این سهام را در دست بگیرند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه سهام باید به هواداران واگذار شود، اظهار داشت: باید برای خرید سهم محدودیت قائل شد. بعضی کشورهای پیشرو به صورت تعاونی اداره می‌شوند یعنی ۱۶۰ هزار هوادار سهم باشگاه را در دست دارند.

کد خبر: 47150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =