اجرای «اسکار ۲۰۲۲» به سه بازیگر زن سپرده شد

رجینا هال، امی شومر و واندا اسکایز، نودوچهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار را اجرا می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی ایندی وایر، مراسم اسکار پس از سه سال بدون مجری، امسال با حضور سه مجری برگزار خواهد شد.

آکادمی علوم و هنرهای سینما و ویل پکر (Will Packer)، تهیه‌کننده مراسم اسکار، تایید کردند که رجینا هال، امی شومر و واندا اسکایز میزبان نودوچهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار خواهند بود.

پکر با انتشار یک بیانیه رسمی در این باره گفت: محور مراسم امسال بر متحد کردن سینمادوستان است. در همین راستا سه نفر از پویاترین و طنازترین بانوان سینما را که سبک‌های کمدی متفاوتی دارند، به عنوان مجری انتخاب کردیم.

وی افزود: برای مراسم امسال شگفتانه‌های زیادی تدارک دیده‌ایم. انتظار هر چیزی را داشته باشید.  

انتخاب این سه مجری پس از ماه‌ها گمانه‌زنی انجام شد، در بین گزینه‌های مطرح شده که جمع کثیری از سلبریتی‌ها از دواین جانسون (راک) گرفته تا تام هالند را دربرمی‌گرفت، استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز از محتمل‌ترین‌ گزینه ها بودند.

مراسم اسکار از سال ۲۰۱۸ که توسط جیمی کیمل اجرا شد، بدون مجری برگزار شده است. برای مراسم سال ۲۰۱۹ کوین هارت به عنوان مجری معرفی شده بود اما او به دلیل مناقشات مربوط به جوک‌های همجنسگراستیزانه خود در گذشته از این مراسم کنار گذاشته شد. مراسم اسکار آن سال به اجبار بدون مجری برگزار شد و گروهی از چهره‌های معروف اجرای مراسم را در دست گرفتند. از آنجایی که این رویکرد موفقیت آمیز از آب درآمد دو سال بعد هم اسکار بدون مجری برگزار شد.

حالا از آنجایی که بسیاری از بینندگان در سه سال گذشته به فرمت جدید اسکار عادت کرده‌اند، فشار زیادی روی سه مجری مراسم امسال خواهد بود.

نودوچهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار روز یکشنبه ۲۷ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۱)، در سالن تئاتر دالبی واقع در لس آنجلس برگزار و از شبکه ای‌بی‌سی/ABC به طور زنده پخش می‌شود.

 
 
 

کد خبر: 46981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =