پیروزی ارزشمند سرخ‌پوشان در مشهد

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با نساجی مازندران به برتری ۳ بر یک‌ دست پیدا کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از روز گذشته (شنبه) بعد از سه هفته تعطیلی با برگزاری سه مسابقه آغاز شد. امروز نیز بازی‌های دیگر این رقابت‌ها در این هفته برگزار شد و طی اولین مسابقه از ساعت ۱۵ تیم پیکان و هوادار به مصاف هم رفتند که هوادار به پیروزی در این بازی رسید. در دومین مسابقه امروز تیم پرسپولیس قرار بود  از ساعت ۱۷ به مصاف تیم نساجی مازندران برود که این بازی به دلیل ورود تماشاگران به سکوها با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. قضاوت بازی را «سیدرضا مهدوی» به همراه «علیرضا ایلدروم» و «امیررضا آشورماهانی» برعهده داشت.

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید بیگی، امیرمهدی جانملکی، مهرداد عبدی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، رضا جعفری، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی و کریم اسلامی بازیکنان آغازکننده تیم نساجی بودند و یحیی گل محمدی حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی را برای این بازی در ترکیب اولیه خود به میدان فرستاد.

پرسپولیس شروعی توفانی داشت و در دقیقه دوم ارسال عالی «وحید امیری» در دهانه دروازه به «کمال کامیابی نیا» رسید و او با ضربه سر گل نخست بازی را ثبت کرد.پنج دقیقه پس از آن پاس «احسان پهلوان» به امیری رسید و این وینگر باتجربه به زیبایی دروازه نساجی را گشود.بازیکنان نساجی که نتیجه را از دست رفته می‌دیدند در ادامه تلاش بیشتری انجام دادند و در دقیقه ۱۶ توسط «کریم اسلامی» مهاجم باتجربه خود به گل اول رسیده تا اختلاف کاهش یابد.

در دقیقه ۲۰ اشتباه مدافع پرسپولیس با ارسال عالی «مسعود شجاعی» همراه شد اما اسلامی نتوانست از این فرصت مناسب استفاده لازم را ببرد.در ثانیه های پایانی نیمه اول شوت تماشایی «مهدی عبدی» به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد.در ادامه نیمه نخست نیز تیم‌ها فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت این نیمه با برتری دو بر یک میهمان همراه شد.

در دقیقه ۵۰ «احسان پهلوان» و «علیرضا حقیقی» برخورد شدیدی در محوطه جریمه داشتند و برای دقایقی مصدوم شدند، اما در نهایت به بازی برگشتند.

حملات نساجی ادامه یافت و اسلامی در دقیقه ۶۱ پشت مدافعان میهمان صاحب توپ شد و گلزنی کرد اما پرچم کمک دار دوم به نشان آفساید بالا رفت تا گل مردود شود.

در دقیقه ۷۸ «ایوب کلانتری» هافبک باتجربه نساجی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار تیمش دشوارتر شود.

در دقیقه ۹۱ اشتباه «حامد شیری» کاپیتان نساجی موجب شد تا «حامد پاکدل» مهاجم پرسپولیس که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود سومین گل میهمان را ثبت کرده و سند برتری پرسپولیس را امضا کند.

پرسپولیس با این برتری به امتیاز ۳۸ رسید تا هم امتیاز با استقلال در رتبه دوم باشد. استقلال از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن رفته است.

کد خبر: 46725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =