عسگری: چشم‌انتظار سهمیه مردانی هستیم

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران گفت: چشم انتظار هستیم تا ببینیم ماجرای سهمیه المپیک سجاد مردانی چه خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، اردوی تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مسابقات المپیک و دیگر رقابت‌های پیش رو در حال برگزاری است. فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو ایران در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره وضعیت اردوی تیم ملی و تمرینات اظهار داشت: این سومین مرحله از اردوی تیم ملی تکواندو به شمار می‌رود و مقرر شده است که اردوها تا 16 دی ماه ادامه پیدا کند. وضعیت تمرینات بسیار عالی پیش رفته است. تکواندوکاران بعد از پایان این مرحله از اردو به باشگاه‌هایشان تحویل داده خواهند شد تا در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنند. حضور در مسابقات لیگ هم فرصت خوبی برای تکواندوکاران ملی‌پوش است تا از وضعیت مطلوب فیزیکی و جسمانی فاصله نگیرند.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تاریخ برگزاری مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی مشخص نیست، گفت: ما به طور دقیق نمی‌دانیم کدام مسابقات چه زمانی برگزار می‌شود و این یک بی خبری کلی برای همه تیم‌ها و تقریبا برای همه رشته‌هاست. از همین رو تلاش ما در اردو این است که ورزشکاران را پله پله به سطح مطلوب آمادگی نزدیک کنیم و فشار زیادی در تمرینات به آن‌ها وارد نکنیم. به اعتقاد من این روند بهتری برای اردوهای حال حاضر و شرایط موجود است.

عسگری در خصوص ماجرای کسب سهمیه سجاد مردانی در المپیک گفت: هنوز نمی‌توان درباره این موضوع اظهار نظر کرد اما به نظر من این یک شانس بزرگ است که به مردانی و البته به مجموعه تکواند ایران داده شده است. ما می‌توانیم با یک سهمیه بیشتر راهی توکیو شویم و این اتفاقی بسیار مهم به شمار می‌رود. سجاد در حال حاضر به اردوها بازگشته است و امید به این دارد که سهمیه را تصاحب کند ما هم امیدوار هستیم چشم انتظار قطعی شدن این سهمیه هستیم. همه چیز بستگی به این دارد که دولت روسیه و کمیته بین المللی المپیک چه تصمیمی خواهند گرفت. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این سهمیه به تیم ملی تکواندو ایران برسد برای ما مطلوب‌ترین وضعیت ممکن است اما اگر هم ماجرا شکل دیگری به خود بگیرد و سجاد از کسب سهمیه محروم شود، باز هم ما خدا را شاکر هستیم و با همان پتانسیل قبلی راهی المپیک می‌شویم. امیدوارم که در نهایت همه چیز به سود تکواندو ایران پیش برود.

کد خبر: 4656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =