واکنش روسیه به حملات مستمر اسرائیل در سوریه

وزارت‌خارجه روسیه در واکنش به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه و حمله هوایی بامداد چهارشنبه رژیم به دمشق اعلام کرد که حملات اسرائیل به سوریه نقض حاکمیت این کشور است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، وزارت خارجه روسیه به حمله سحرگاه چهارشنبه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق واکنش نشان داد و اعلام کرد که حملات اسرائیل به اهدافی در سوریه، نقض آشکار حاکمیت دولت سوریه است و به تشدید اوضاع منجر می‌شود.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: حملات مستمر اسرائیل به اهدافی در خاک سوریه، باعث نگرانی شدید و خطرات جدی برای ترافیک هوایی بین المللی است.

وی گفت: ادامه حملات به تأسیسات نظامی سوریه سوای از اینکه منجر به کاهش توانایی رزمی نیروهای مسلح سوریه می‌شود، خطرات جدی را برای ترافیک هوایی بین المللی ایجاد می‌کند.

زاخارووا افزود: این حملات روی اثربخشی تلاش‌های سوری‌ها و متحدانشان برای از بین بردن حضور تروریست‌ها در این کشور تأثیر منفی خواهد گذاشت.

در بمباران سحرگاه چهارشنبه رژیم صهیونیستی در حومه دمشق، یک سرباز سوری کشته و ۵ تن دیگر زخمی شدند.

مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» که زیر نظر وزارت دفاع روسیه قرار دارد، اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه توانست ۸ فروند موشک شلیک‌شده رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را سرنگون کند.

کد خبر: 46501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =