خدمات مراکز نیکوکاری "تخصصی" می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۹۱۵ مرکز نیکوکاری داریم، گفت: ۷۷ مرکز فعالیت فرهنگی، ۱۹ مرکز فعالیت در حوزه اشتغال، ۷ مرکز زکات و سه مرکز در حوزه درمان و یک مرکز برای قرض الحسنه است که به مرور تخصصی می‌شوند.  

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا،  پرپنچی در مراسم رونمایی همزمان از ۴۳۰ مرکز نیکوکاری به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه در زمینه مراکز نیکوکاری حرکتهای خوبی به ویژه در دو سال اخیر انجام شده است، گفت: اکنون در جایگاهی هستیم که بر روی پژوهش، بازخوردگیری و تحلیل و میزان اثربخشی مراکز کار کنیم.  

وی افزود: در استان تهران ۹۱۵ مرکز نیکوکاری داریم که ۷۷ مرکز فعالیت فرهنگی، ۱۹ مرکز فعالیت در حوزه اشتغال، ۷ مرکز زکات و سه مرکز درمانی و یک مرکز برای صندوق قرض الحسنه است که به مرور تخصصی می‌شوند.  

پرپنچی ادامه داد: جا دارد در حوزه ستادی هم بر روی تخصصی کردن خدمات به واحدهای مختلف زیرمجموعه تاکیداتی شود که بعد از اینکه مرکز نیکوکاری توسط حوزه مشارکت افتتاح می‌شود، آنها هم بتوانند هم افزایی داشته باشند. ما در استان تهران ارتباطات بسیار خوبی داریم.  

وی در ادامه به چند نکته در این راستا اشاره کرد و گفت: اولین نگرانی که وجود دارد در زمینه نظارت است که ما روی نظارت بر مجموعه هایی که افتتاح شدند با این ساختاری که داریم پاسخگوی کارمان نیست. به نظر باید بررسی اساسی روی ساختار انجام دهیم که بتواند هدایتگری به نحو احسن انجام شود. پایه کار در زمینه شبکه ارتباطات مردمی است که به نحو منسجمی باید شکل گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: دومین موضوع این است که در استان تهران مراکزی هستند که می‌توانند به صورت کانونی عمل کنند. یعنی یک مرکز به صورت کانون، سایر مراکز می‌توانند به صورت واحدهای اجرایی به ما اضافه شوند که تاکنون پیگیر بودیم اما فعلا نتوانسته شکل گیرد.  

کد خبر: 46143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =