هدف سازمان فنی و حرفه‌ای رفع دغدغه بیکاری است

مدیرکل منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور حذف دغدغه بیکاری در جامعه  و حرکت در مسیر ایجاد اشتغال پایدار و رفع نیاز بخش تولید به نیروی ماهر و متخصص را اولویت ویژه این سازمان عنوان کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «داود ناصری امید» شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از ایثارگران استان البرز گفت: مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای با ارایه راهکارهای کارآمد در بستر آموزش‌های مهارتی، تلاش وافری را در دستور کار قرار داده است تا بر مشکلات و دغدغه های جامعه و خانوادیی که از بیکاری رنج می‌برند غلبه کند.

وی با ذکر این مطلب که متاسفانه در چند دهه گذشته آموزش های مهارتی با رواج فرهنگ مدرک گرایی همراه بوده است، افزود: دولت سیزدهم با هدف کاهش و رفع معضل بیکاری مهارت آموزی را مورد توجه ویژه قرار داده است.

ناصری امید، در ادامه سخنانش با اشاره به دغدغه همکاران در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت متبوع در حال رفع موانع است و انشالله به  نتیجه خواهد رسید.

مدیرکل منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب و تجلیل از ایثارگران گفت: امنیت امروز جامعه اسلامی حاصل  رشادت ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان عزیزمان در دوران دفاع مقدس و دیگر عر صه های مقابله با دشمنان است.

وی افزود: ملت ایران با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت  بر استبداد رژیم سلطه گر پهلوی غلبه کرد و در  دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی و حامیانش بر دشمنان پیروز شد.

در پایان این نشست از خدمات و ایثارگری های بیش از ۱۵۰ ایثارگر، بازنشسته، کار افرین و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج، مدال آوران مسابقات ملی مهارت و رییس مراکز نمونه فنی و حرفه  تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این نشست  اولین نمایشگاه پرتره سیاه قلم شهدای جنگ تحمیلی استان البرز  افتتاح شد و مورد بازدید شرکت کنندگان در نشست قرار گرفت.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

کد خبر: 46067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =