از بودن در کنار منصوریان و مردم آبادان لذت می‌برم

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این‌جا راضی هستم و از بودن در کنار علیرضا منصوریان و مردم خوب آبادان واقعا لذت می‌برم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، شروین بزرگ در مورد بازی دوستانه امروز دو تیم نفت آبادان و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی امروز جهت آماده سازی بود. بازی پرفشار و خوبی بود. هر دو تیم از لحاظ فنی توانستند کارهای مدنظرشان را در زمین انجام بدهند.

وی در خصوص شرایط تیم نفت آبادان عنوان کرد: شرایط تیم ما واقعا عالی است. مشکلات مالی به کمک هیات مدیره و مدیرعامل حل شده و منتظریم که بازی های لیگ شروع شود و با قدرت ظاهر شویم.

مهاجم صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه چند سوپرگل را برای این تیم در نیم فصل اول به ثمر رساند، گفت: شکر، واقعا کار خدا بود و تمریناتی که انجام می دادم.

بزرگ در مورد اینکه همین گل ها باعث شد چند تیم مانند پرسپولیس پیشنهادشان را برای جذب او ارائه بدهند و حتی برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ هم رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: اصلا قرار نبود رسانه ای شود. من هم اهل بازار گرمی نیستم و مصاحبه‌ای هم نکردم. بله، پیشنهاد بود و به باشگاه نامه زدند. باعث افتخار است؛ از یکی از بهترین تیم‌های ایران پیشنهاد داشتم.

وی افزود: من قرارداد داشتم و نشد جدا شوم. اینجا راضی هستم. از بودن در کنار علیرضا منصوریان و مردم خوب آبادان واقعا لذت می‌برم. فعلا شرایط خوب است. باید ببینیم آخر فصل خدا چه می خواهد.

کد خبر: 46031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =