مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت کنند

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: مردم انتظار دارند مسوولان در ارگان های مختلف پاسخ صادقانه ای به درخواست های آنان بدهند و این رویه در دولت سیزدهم با جدیت دنبال می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌محمدقادری روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به بودجه انقباضی و شرایط سخت اقتصادی کشور، اما مردم باید از مسوولان پاسخ صادقانه دریافت کنند.

وی افزود: این سازمان از همه ظرفیت و توان خود برای حمایت و پشتیبانی از مددجویان مناطق مرزی و کم برخوردار کشور استفاده می کند.

رییس سازمان بهزیستی افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی پروژه های متعددی در حوزه مختلف نظیر توانبخشی و آسیب های اجتماعی به منظور خدمت به مردم عزیز کشور به بهره برداری رسید.

قادری تاکید کرد: امیدواریم افتتاح این پروژه ها بخشی از مشکلات مددجویان تحت پوشش و جمعیت هدف بهزیستی را برطرف کند.

وی یادآور شد: تمامی افرادی که در سازمان بهزیستی فعالیت دارند، با عشق و علاقه به کار خاصی به مردم خدمت ارایه می دهند.

رییس سازمان بهزیستی تاکید کرد: همه مدیران با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود باید در حد توان به جامعه هدف خدمت رسانی کنند.

قادری اضافه کرد: همه مسوولیت ها و مناصب در نظام اسلامی یک امانت است و خدمت گذاری صادقانه به مردم با همه توان افتخار بزرگی برای همه محسوب می شود.

وی ادامه داد: مردم ایلام با مجاهدت و خون خود ایثار کردند و لذا آنچه از دست ما بعنوان سرباز بر می آید، باید انجام دهیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم عدالت محوری و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم است.

محمدسبحان حسنی گفت: جمعیت قابل توجهی از این استان به دلیل محرومیت بالا تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی اضافه کرد: افراد صاحب سرمایه و واحدهای تولیدی در ایلام اندک است و همین امر موجب شده نتوانیم کمک های استانی زیادی برای کمک به مددجویان جذب کنیم.

دیدار با استاندار، شرکت در نشست شورای اداری و همچنین افتتاح مرکز آسیب های اجتماعی شهر ایلام از برنامه های سفر معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی به ایلام بود.

کد خبر: 46006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =