الکترونیکی شدن خدمات در اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه

مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه گفت: ۱۷ خدمت در استان بصورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف سازمان تامین اجتماعی گام نهادن در مسیر تحول دیجیتال و خدمات الکترنیک بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه در طرح ۳۰۷۰ برای کاهش مراجعات هر دوشنبه یک خدمت دیجیتالی می شود گفت:در هفته های گذشته ۷ خدمت دیگر در این سازمان الکترونیکی شد که مجموع خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی به عدد ۱۷ رسید.

بیوس یکی از این خدمات را بیمه اختیاری عنوان کرد و افزود: افرادی که یک ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی دارند می توانند بیمه پرداز شوند و با مراجعه به پرتال eservices.tamin.ir الکترونیکی ثبت نام کنند.

بیوس با اشاره به اینکه خدمت دیگری که به تازگی غیر حضوری شده ابلاغ احکام و مکاتبات کار فرمایان است گفت:گردش حساب و بدهی کارگاه ها نیز تا پیش از این با مراجعه حضوری انجام می شد، اما بیمه شدگان می توانند جزییات را بر روی پرتال مشاهده کنند و اعتراض در این خدمت هم از این پس به صورت غیر حضوری انجام می شود.

بیوس بیان کرد: درخواست و صدور مفاصا حساب، لیست حق بیمه، انعقاد بیمه مشاغل ازاد نیز غیر حضوری انجام می شود.

وی گفت: سوابق دوران خدمت سربازی هم با ارائه خدمات الکترونیکی استعلام در همان لحظه انجام می شود و امکان پرداخت نقدی و اقساط نیز فراهم شده است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استراحت پزشکی ایام کرونا برای کاهش مراجعات بیماران کرونایی و کمیسیون پزشکی نیز در لیست خدمات غیر حضوری قرار گرفته است.

وی افزود:بیش از ۷۶۷ هزار نفر دراستان کرمانشاه تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد ۲۴۶ هزار بیمه شده اصلی هستند.

کد خبر: 4589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =