در یک قدمی سوپرجام؛ یحیی و شاگردانش در بحران

در حالی که زمان زیادی تا برگزاری سوپر جام فوتبال ایران باقی نمانده است، تیم پرسپولیس با مشکلات و بحران‌های متفاوتی روبه‌رو است.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم پرسپولیس تهران این روزها و بعد از پایان بازی تیم ملی مقابل عراق و بازگشت  بازیکنان ملی‌پوش خود به تمرینات این تیم بار دیگر خود را برای مسابقات پیش روی خود آماده خواهد کرد. مهم‌ترین مسابقات پیش روی تیم پرسپولیس برگزاری دیدار سوپرجام است که قرار است در شهر سیرجان بین دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان برگزار شود. پرسپولیسی‌ها در فصل جاری توانسته‌اند فولاد خوزستان را شکست دهند اما بدون شک برای پیروزی در بازی سوپرجام کارشان سخت خواهد بود چرا که در آن یک تک بازی هر دو تیم به شدت برای جام قهرمانی دندان تیز خواهند کرد و به این سادگی به تیم حریف فرصت پیروزی نخواهند داد. 

در این میان و در شرایطی که به این شدت حساس است، تیم پرسپولیس با حواشی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. ماجرای تغییرات مدیریتی در پرسپولیس برخلاف تصورات به بیشتر شدن مشکلات و بحران‌های سرخ‌پوشان منجر شده است. شکایت‌های مالی متعدد و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان موجب شده است که سرمربی این تیم نیز سودای جدایی سر دهد و مدیران این باشگاه با بحرانی تازه مواجه شوند. هواداران پرسپولیس به شدت نگران این روزها و این اتفاقات که در تیم محبوبشان رخ می‌دهد هستند و هیچ کس نمی‌داند که چه زمانی تیم پرسپولیس از این بحران خارج خواهد شد. 

سرخ‌پوشان در شرایط سختی قرار گرفته‌اند و رخدادهای منفی پیرامون این تیم یکی پس از دیگری به خط می‌شود و روز به روز اوضاع را بدتر می‌کند. وزارت ورزش نیز تلاش در خوری برای رفع این معضلات و ماجراها نمی‌کند و این نگرانی را در اردوی سرخ‌پوشان افزایش داده است. همین سه هفته پیش بود که اخراج پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به سبب  سهل‌انگاری مدیران باشگاه و ایضاً کم‌کاری سران فدراسیون فوتبال و به نوعی وزارت ورزش تحقق یافت و هنوز آثار تلخ این ضربه سنگین برطرف نشده، قرمزها با این واقعیت تلخ بیش از پیش مواجه شده‌اند که اگرچه وضعیت پرداخت‌ها در صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از شرایط آنها هم بدتر است،

پرسپولیسی‌ها زمان زیادی برای بیرون آمدن از این شرایط بحرانی ندارند و اگر تصمیم دارنددر این رقابت حساس صاحب جام قهرمانی شوند، باید بتوانند با تمرکز و دقت نظر بیشتر راهی دیدار با فولاد خوزستان شوند. مدیریت باشگاه پرسپولیس باید قدم نخست را در این مسیر بردارند و با درایت مشکلاتی که گریبان این تیم را گرفته است، یکی پس از دیگری از پیش رو بردارند.

کد خبر: 45135

برچسب‌ها