وزیر ورزش از پروژه‌های نیمه‌تمام تالش بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و راکد تالش، نسبت به انعکاس مشکلات اعتباری به هیات دولت و پیگیری لازم برای رفع موانع اجرایی آنها قول مساعد داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، در سفر استانی رییس جمهور و هیئت دولت به گیلان ، امروز جمعه وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت سیزدهم وارد شهرستان تالش این استان شد و به همراه مسئولان استانی و محلی از طرح های عمرانی نیمه تمام نظیر پل اسالم، جاده کنارگذر و ورزشگاه پوریای ولی بازدید کرد.

حمید سجادی در جلسه شورای اداری فرمانداری تالش در حضور مسئولان و نمایندگان طبقات مختلف مردم گفت: نمایندگان دولت به نیابت از رییس جمهور، اختیار بررسی کامل و گزارش مشکلات پروژه های مهم و راکد را دارند و خیر و برکات این بازدیدها و سفرها را بارها مشاهده کرده ایم.

وی تکمیل پل اسالم و کنارگذر تالش را از نیازهای مهم این شهرستان برای رفع گره های ترافیکی دانست و گفت: با پیگیری مشکلات اعتباری این پروژه ها در دولت، درصدد تکمیل عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان ورزشگاه پوریای ولی تالش را به جهت قرار گرفتن در دامنه چشم اندازهای طبیعی، مشابه ورزشگاه های برخی کشورهای اروپایی توصیف کرد و افزود: استاندارد سرانه ورزشی در جهان سه متر اما در کشور ما به طور میانگین ۷۵ صدم متر است و این میزان باید تقویت شود.

سجادی ادامه داد: تکمیل ورزشگاه پوریای ولی تالش برای رشد و توسعه ورزش این شهرستان ضرورت دارد و تیم افتخارآفرین چوکا تالش نیز به عنوان تابلو افتخار این شهرستان در عرصه های ورزشی افتخارآفرینی می کند.

وزیر معین دولت در تالش در خصوص گزارش مشکلات کارخانه کمپوست این شهرستان به هیات دولت قول مساعد داد تا با رفع مشکلات آن، گام مهمی برای مدیریت پسماند در این خطه برداشته شود.

محمدحسین شاهکویی فرماندار تالش نیز در این جلسه با اشاره به تولید روزانه ۲۵۴ تن زباله در شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر بر تکمیل کارخانه کمپوست و امحا زباله، تامین دستگاه ام ار آی برای بیمارستان، رفع نواقص جاده آستارا به تالش، تامین اعتبار صنایع چوب اسالم، تامین اعتبار واحدهای مسکونی آسیب دیده در تندباد، تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای رفع نواقص ورزشگاه پوریای ولی، تکمیل پل اسالم و کنارگذر و افزایش سهمیه آرد شهرستان تاکید کرد.

حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با اعلام وجود ۱۰۳ کیلومتر نوار ساحلی خزر در این شهرستان، رفع موانع احداث اسکله چندمنظوره را خواستار شد و گفت: برابر اعلام و قول پیمانکار این پروژه، در صورت عملیاتی شدن این پروژه زمینه اشتغال یکهزار نفر در مرحله نخست تامین خواهد شد.

ائمه جمعه اهل سنت تالش و بخش کرگانرود، رئیس شورای اسلامی شهرستان و فرمانده سپاه تالش نیز در سخنان جداگانه ای اختلاف اراضی روستائیان با منابع طبیعی، تعرفه های بالای نظام مهندسی و سرسام آور بودن ساخت مسکن در روستاها، افزایش مهاجرت به شهرها، بی ضابطه بودن استخدام در ادارات، وضعیت نامناسب عمران شهری و کمبود نان را از مشکلات مردم اعلام کردند.

وزیر ورزش و جوانان بعد از پایان جلسه شورای اداری، با چند تن از اهالی به نمایندگی از مردم در ساختمان فرمانداری تالش دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر: 45068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =