رکورد تولید ‌پی‌وی‌سی در پتروشیمی آبادان شکست

روابط عمومی شرکت پتروشیمی آبادان در گزارش عملکرد ۹۰ روزه خود از شکسته شدن رکورد تولید پی‌وی‌سی در این شرکت در یک‌سال و نیم گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، این شرکت با انتشار گزارشی از عملکرد این شرکت در بازه زمانی نوزدهم مهرماه تا تا نوزدهم دی ماه به سرپرست محمدعلی رستمی از شکسته شدن رکورد تولید پی‌وی‌سی با تولید ۴ هزار و ۳ تن پس از گذشته یک سال و نیم و بعد از بازسازی واحد ۶۰۰ این مجتمع خبر داد.

این شرکت همچنین از رفع مشکل EDC با شرایط خرید اعتباری، تسهیل دریافت خوراک و تحقق آن به دنبال رایزنی با پالایشگاه آبادان به عنوان دستاوردهای خود در ماه‌های گذشته یاد کرده است.

پتروشیمی آبادان همچنین با تسریع در تامین کاتالیست اوکسی واحد ۱۰۰۰ افزایش‌ راندمان واحد مذکور و افزایش تولید مجتمع را فراهم کرده است.

تعویض هیترهای واحد ۷۰۰ قدیم (PVC  قدیم) پس از سال‌ها و اورهال و احیاء راکتورهای واحد مذکور که باعث رفع معظل هیت لاس و افزایش راندمان و کیفیت تولید PVC  از دیگر اقدامات انجام شده در این مجتمع در فصل پائیز امسال بوده است.

ساماندهی خریدهای مجتمع و جلوگیری از خریدهای غیر ضروری به منظور کاهش هزینه‌ها، پرداخت بخشی از بدهی خوراک پالایشگاه پس از چند سال، ‌ تهیه کیمیکال‌های مهم از منابع داخلی و جلوگیری از خروج ارز، پیگیری در خصوص افزایش صادرات تولیدات مجتمع،   افزایش راندمان واحدها با ایجاد کارگروه‌های فنی و تشکیل جلسات تخصصی از دیگر دستاورهای فنی این شرکت در این گزارش عملکرد ۹۰ روزه بوده است.

مجتمع پتروشیمی آبادان همچین موفق شده‌ است با اقداماتی نظیر برقراری پاداش افزایش تولید کارکنان پس از مدت‌ها، تشکیل کارگروه بررسی حقوق و مزایای پرسنل در جهت بهبود و افزایش سطح معیشتی کارکنان برای اولین بار، پرداخت حقوق و مزایای معوقه چند ساله پرسنل وزارت نفتی مجتمع، برقراری بیمه تکمیلی جهت پرسنل پیمانکاری مجتمع گام‌های موثری در جهت ایجاد امنیت و ثبات شغلی کارکنان بردارد.

مواردی نظیر تشکیل شورای اسلامی کارگری در مجتمع برای اولین بار، پیگیری و احیاء دریاچه نمک جهت استفاده خوراک و جلوگیری از افزایش هزینه‌های منابع مالی، بازبینی دستورعمل اجرایی با هدف کنترل اقلام پرمصرف و گران قیمت و تشکیل کمیته فروش جهت نرخ‌گذاری محصولات صادراتی با توجه به نرخ‌های جهانی نیز در این گزارش عملکرد به آن اشاره شده است.

کد خبر: 44341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =