شستا در شادگان مجتمع پتروشیمی احداث می‌کند

در دیدار معاون شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم سرمایه‌گذاری در منطقه شادگان و اجرایی شدن مجتمع پتروشیمی در این شهرستان تاکید شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، به دنبال نشستی که هفته گذشته مابین حجت‌الاسلام ناصری نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با علی رستمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برگزار شد، در نشست دوم در هفته جاری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان شادگان با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت شستا بررسی شد.

در این نشست دوطرف درباره امکان سنجی تاسیس مجتمع پتروشیمی در شهرستان شادگان، تامین خوراک، محل و اعتبار لازم برای طرح مجتمع پتروشیمی گفتگو و تبادل نظر در این باره صورت گرفت و در نهایت مقرر شد تا هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) طرح توجیهی خود در این زمینه را آماده کرده و مقدمات کار را فراهم نماید.

محمد ابراهیم راعی، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شستا در این نشست با اشاره به اهداف مجموعه تحت پوشش خود گفت: عقیده شستا بر توسعه و استفاده از پتانسیل منطقه است و سیاست‌های آن  همواره بر تکمیل زنجیره تولید و جلوگیری از خام فروشی است.

وی ضمن ابراز امیدواری از کلنگ‌زنی طرح مجتمع پتروشیمی شادگان در آینده‌ای نزدیک افزود: اینکه نماینده مردم این شهرستان دغدغه‌مند و پیش‌قدم شده و پای کار است، قابل تقدیر بوده و قدردان زحمات ایشان هستیم.

لزوم ریشه کن کردن بیکاری در شادگان

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن رضایتمندی از اهداف جدید شستا، اظهار کرد: حال که دولت انقلابی سر کار آمده و دغدغه حل مشکلات معیشتی مردم و استفاده از جوانان را دارد، باید به این مسئله توجه بیشتری داشت.

وی افزود: استفاده از جوانان در مدیریت‌های کلیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به ویژه شرکت شستا باعث امیدواری است و امیدواریم این جهت‌گیری‌ها ادامه‌دار باشد.

نماینده مردم شادگان ضمن بر شمردن سرمایه‌های خدادادی این شهرستان، گفت: خواستار پیگیری و عنایت ویژه برای سرمایه‌گذاری در شهرستان شادگان بیش از پیش هستیم.

ناصری‌نژاد افزود: انتظار ما بیش از دولت قبل است و مردم کشور چشم امیدشان به این دولت است، پس باید با اقدامات ضربتی با کمک هم بیکاری را ریشه‌کن کنیم و این جانب نیز در این راستا پیشقدم هستم.

بر پایه این گزارش، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا با دستور مدیرعامل و معاون شرکت مذکور در حال انجام مقدمات اداری به منظور اجرای پروژه مجتمع پتروشیمی در شهرستان شادگان هستند.

کد خبر: 42869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =