انقلابی عظیم در نهضت خدمت رسانی با طرح ۳۰۷۰ 

با رونمایی از چهار خدمت غیرحضوری جدید شامل اخذ الکترونیکی درخواست صدور مفاصاحساب، ارتقاء سامانه دریافت لیست حق بیمه بمنظور کنترل و اصلاح، امکان انعقاد قرارداد حرف و مشاغل آزاد و درخواست کمیسیون پزشکی در هفتمین دوشنبه دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی، طرح ۳۰۷۰ به نیمه راه رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد در جلسه کارگروه استانی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی گفت: با رونمایی از ۴ خدمت غیرحضوری جدید در هفته هفتم طرح ۳۰۷۰، از حیث کمی بیش از نیمی از راه تعیین شده طی شده است.

وی اظهار داشت : وظیفه ما شناسایی گلوگاهها برای انعکاس به مبادی ستادی جهت بهبود فرایند و اصلاح آن در مسیر پیشرفت کار است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه معماری زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری این طرح بزرگ بسیار وسیع و مهندسی شده است افزود : نتایج و محصول نهائی کار پس از فراگیری در سطح جامعه بمنزله یک رنسانس و انقلاب در نهضت خدمت رسانی سازمان قلمداد خواهد شد.

 حسین نژاد همچنین با اشاره به لزوم آموزش در تحقق این گام بلند سازمانی، اذعان داشت : بسترسازی مناسب برای استفاده همگانی کاربران در تمام اقشار مخاطبین باید هدف اصلی در تهیه الگوهای آموزشی باشد.

خاطر نشان می سازد: طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی با رویکرد غیرحضوری نمودن ۳۰ خدمت برای کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه در سطح کشور از ۱۹ آبان ماه آغاز شده و طی هفت هفته تاکنون ۱۷ مورد از این خدمات رونمایی شده است.

کد خبر: 4249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =