کرملین: ناوالنی «وسواس خیانت» دارد

سخنگوی کرملین اعلام کرده که هیچ اطلاعاتی از مسموم شدن رهبر اپوزیسیون روسیه در دست نیست و این صرفاً بخشی از پارانویید شخصی وی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی کرملین گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت بگوید که الکسی ناوالنی، چهره اپوزیسیون مسموم شده است. روسیه هیچ اطلاعاتی در این باره ندارد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اظهار کرد: روسیه مکرراً گفته است قادر به دریافت اطلاعات ضروری از برلین، سوئد و فرانسه نبوده است.

پسکوف به خبرنگاران گفت: مدتی است که نتوانسته‌ایم اطلاعاتی را که درخواست داده بودیم از سازمان منع تسلیحات شیمیایی دریافت کنیم. بنابراین نمی‌توانیم در مورد مسمومیت با قطعیت صحبت کنیم، اطلاعی درباره آن نداریم. هر چیز دیگری را باید با توجه به آنچه سرویس امنیت فدرال (FSB) دیروز گفت، مدنظر قرار دهیم.

سرویس امنیت فدرال روز دوشنبه اعلام کرد تحقیق در مورد سوء‌قصد ادعایی به ناوالنی، فتنه‌انگیزی بوده است. FSB همچنین اعلام کرد گفت‌وگو با یک مقام دولتی ادعایی که ناوالنی منتشر کرده، جعلی است.

به گفته سخنگوی کرملین، تازه‌ترین ادعای ناوالنی در مورد درگیری سرویس امنیت فدرال روسیه، نمی‌تواند خدشه‌ای به اعتبار این آژانس، که از روس‌ها در برابر خطرات مختلف حفاظت می‌کند، وارد کند.

پسکوف گفت: می‌خواهم پا را کمی فراتر بگذارم و دیدگاه خودم را، که معمولاً بیان نمی‌کنم چون حق آن را ندارم، ابراز کنم. در مجموع، می‌توان گفت بیمار (ناوالنی) به طرز واضحی پارانویید است. و شما ممکن است علائم توهمات بزرگی را هم در او مشاهده کنید، زیرا همان‌طور که می‌گویند، وی خودش را با مسیح مقایسه می‌کند.

کد خبر: 4210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =