نظر تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در خانه

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید ما در خانه باید صبورتر بازی کنیم و دلیل نتیجه نگرفتن ما این است که بازیکنان می‌خواهند زود به گل برسند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، مهدی تارتار یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان بازی مفابل فجرسپاسی است. اگر بتوانیم فردا پیروز شویم در ادامه باید با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم و اگر نتوانیم باید با تیم‌های پایین جدول رقابت کنیم. بازیکنان را توجیه کردیم و می‌دانیم چه بازی مهمی در پیش دارند. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم اما بازی سختی را داریم و تیم فجر بسیار با برنامه بازی می‌کند. تا حدودی توانستیم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کنیم.

او ادامه داد: امیدوارم بازی خوبی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم و برنده بازی باشیم. ما زمان زیادی برای کارهای تاکتیکی نداریم و بیش‌تر سعی می‌کنیم از نظر ذهنی تیم را آماده کنیم. کیفیت بازی‌ کردن ما بسیار مهم است و با این کیفیت حتی مقابل پرسپولیس می‌توانستیم دست پر بیرون بیاییم. اگر بتوانیم موقعیت خلق کنیم پیروز از زمین خارج می‌شویم. امیدوارم فردا این مشکل حل شود.

تارتار درباره نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در خانه بیان کرد: در خانه باید صبورتر بازی کنیم. ما دوست داریم سریع گل بزنیم و به خاطر عجله کردن این مساله به ما ضربه زده است و امیدوارم فردا روز کم اشتباه ما باشد و اشتباهات زیادی نداشته باشیم. خداراشکر همه بازیکنان هم آماده هستند و محروم یا مصدومی داریم.

به گزارش ایسنا، تقابل دو تیم ذوب‌آهن و فجرسپاسی در قالب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه ‌در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر: 42098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =