کلام و واژه در وصف منزلت و جایگاه پرستاری ناتوان است

در مراسم تجلیل از پرستاران سازمان تامین اجتماعی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید از پرستاران نمونه کشوری تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ در مراسم تجلیل از پرستاران سازمان تامین اجتماعی که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید از پرستاران نمونه کشوری تجلیل شد.

دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با اشاره به جایگاه و مقام پرستار و نقش پرستاران در نظام سلامت گفت: تلاش، مجاهدت و از خود گذشتگی که پرستاران این جهادگران عرصه سلامت در شرایط سخت اپیدمی ویروس کرونا از خود به نمایش گذاشتند جلوه شکوهمندی از تجلی عشق، عاطفه و کمالات انسانی است و یقینا این رشادت ها بعنوان برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: منزلت و جایگاه پرستاری و ایثار و جان فشانی که این ناجیان سلامت در عرصه درمان کشور از خود به نمایش می گذارند با هیچ کلام و واژه ای قابل وصف و ستایش نیست و کلام و واژه در وصف منزلت و جایگاه پرستاری ناتوان است.

دکتر نویدی فرد افزود: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی می باشد اما پرستاران فراتر از این جایگاه قهرمانان ملی بوده و دارای قداست و ارزش خاص خود هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: پرستاری و مقام پرستاری مرز نمی شناسد اما آن خصیصه ای که پرستاران ایران اسلامی را با سایرین متمایز کرده است تاسی از سیره ی اسوه صبر و شکیبایی بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س) است.

در این مراسم ضمن تقدیر از پرستاران نمونه از مترون بیمارستان های تامین اجتماعی استان نیز که در هدایت و رهبری نیروهای پرستاری در مواجهه با ویروس کرونا تلاش نمودند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 4163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =