به زودی اردوهای اهداف پروازی را آغاز می‌کنیم

سرپرست فدراسیون تیر اندازی ایران از آغاز اردوهای تیم ملی اهداف پروازی ایران برای حضور در مسابقات برون مرزی خبر داد.

مهدی مبینی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره حضورش در فدراسیون تیراندازی به عنوان سرپرست و برگزاری مسابقات اهداف پروازی در دو بخش زنان و مردان اظهار داشت:  هفته گذشته مسابقات اهداف پروازی را در قالب لیگ و در هفت مرحله برگزار کردیم. اینم مسابقات به دلیل جذابیتی که دارد همواره مورد استقبال رده‌های سنی مختلف قرار می‌گیرد و هر دو بخش زنان و مردان نیز حضور مداوم در این رقابت‌ها دارند. خوشبختانه توانستیم در مدتی که من در فدراسیون حضور دارم هر ۷ مرحله را به خوبی و منظم برگزار کنیم. 

سرپرست فدراسیون تیراندازی درباره آغاز مجدد اردوهای تیم ملی در بخش‌های مختلف گفت: باید به این موضوع در ابتدا اشاره کنم که تیر اندازی رشته هزینه‌بری به شمار می‌رود و برای برگزاری اردوها نیاز به صرف هزینه و مهیا کردن تجهیزات است. در حال حاضر اردی تفنگ و تپانچه به طور مستمر در حال برگزاری است و اجازه ندادیم متوقف شود. برای بخش اهداف پروازی و اردوهای تیم ملی این ماده نیز برنامه‌هایی در نظر داریم که از هفته بعد آن‌ها را عملی خواهیم کرد.

مبینی با اشاره به تشکلی کمیته‌های فنی در فدراسیون،  افزود: پیش از این در بخش تفنگ و تپانچه کمیته فنی تشکیل دادیم و تصمیم داریم کمیته فنی بخش اهداف پروازی را نیز تشکیل دهیم تا بتوانیم با استفاده از نفرات کارشناس و باتجربه در این بخش، اردوهای تیم ملی را به بهترین شکل، با کیفیت و در نهایت بازدهی بالا برگزار کنیم. برنامه ریزی های لازم برای زمان و مدت برگزاری اردوها را به زودی با مشورت کمیته فنی انجام خواهیم داد و خیلی زود این اردو آغاز خواهد شد تا نفرات تیم ملی برای مسابقات پیش روی در سطح برون مرزی آماده شوند. 

کد خبر: 41167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =