فراخوان انجام طرح‌های پژوهشی

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور اجرای طرح‌های پژوهشی خود طی فراخوانی برای  انجام طرح های پژوهشی دعوت به مشارکت کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت، به ‌منظور اجرای طرح‌های پژوهشی خود در نظر دارد از ظرفیت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات پژوهشی استفاده نماید.

لذا از کلیه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی دولتی یا غیردولتی؛ مؤسسات پژوهشی و یا فناوری دارای مجوز از یکی از مراجع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا مجلس شورای اسلامی و همچنین شرکت‌های داری تاییدیه دانش بنیان از مرجع مقرر در آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات برای اجرای طرح های پژوهشی دعوت به همکاری می نماید.

پژوهشگران می توانند پروپوزال های (پیشنهاده) پژوهشی مرتبط با هر موضوع را تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ به نشانی تهران- خیابان آزادی، نبش چهارراه خوش، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، طبقه اول، دفترپژوهش، طرح و برنامه ‌ریزی درسی و یا به آدرس الکترونیکی  rp@irantvto.ir ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خام پیشنهاده  با شماره تلفن ۶۶۵۸۳۶۲۸  تماس و جهت اطلاعات بیشتر به سایت  https://b۲n.ir/p۳۲۸۱۱ و یا srn.irantvto.ir  مراجعه نمایید.

کد خبر: 41165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =