سریال‌هایی که زمستان ۱۴۰۰ روی آنتن می‌روند

این روزها بسیاری از سریال‌های سیما در حال فیلم‌برداری و انجام مراحل مختلف تولید هستند  و به نظر می رسد در این زمستان، آنتن سیما از سریال‌های ویژه پر خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در طی سال‌های اخیر تلویزیون بارها مخاطبان خود را از دست داده و گاهی آن‌ها را به دست آورده، در صورتی که می‌توانست با استفاده از  یتانسیل‌هایش هر روز تماشاگران بیشتری را با خود همراه کند اما رسانه ملی این فرصت را به راحتی به فضاهای دیگر واگذار کرد تا بتوانند مخاطبانی را هم که برای تلویزیون باقی مانده بودند به سمت دیگری جذب کرده و همراه کند. اما هم اکنون فصل جدید سریال‌های خاطره‌انگیز و پرمخاطب‌ تلویزیون در حال ساخت است که برخی از آن‌ها به زمان پخش‌شان نزدیک است و پیش‌بینی می‌شود بزودی کنداکتور تلویزیون با پخش سریال‌های جدید که در ماه‌های پرفراز و نشیب کرونایی ساخته شده‌اند جانی تازه بگیرد.

در ادامه مرور کوتاهی روی هر یک از این سریال‌ها داریم:

«جشن سربرون »

«جشن سربرون» که داستانی تاریخی مربوط به دوران قبل از مشروطه دارد، مجموعه‌ای ۴۲ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است که به سفارش سیما فیلم تولید شده  و بعد از مدت‌ها کار تصویربرداری آن به پایان رسیده است ... حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، سهیلا رضوی، کریم اکبری‌مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل، جواد قامتی و ... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. «حسن نجاریان» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» در خصوص زمان پخش می گوید : زمان پخش سریال جشن سربرون به احتمال فراوان  زمستان سال ۱۴۰۰ است و تدوین این سریال نیز به طور همزمان در حال انجام است.

«حکم رشد»

"حکم رشد" به کارگردانی حسن لفافیان که  براساس فیلمنامه ای  نوشته سعید نعمت‌الله ست یک ملودرام پلیسی و خانوادگی است که با همکاری نیروی انتظامی و برای پخش از شبکه ۳ سیما تولید می‌شود. همزمان با تصویربرداری، تدوین این مجموعه نیز در حال انجام است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تصویربرداری تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت. ثریا قاسمی (توران)، مه‌لقا باقری (محبوبه)، پیام احمدی‌نیا (غلام)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر)، مهرداد ضیایی (دکتر پویا)، آزیتا ترکاشوند (زیبا چاپاری)، نیلوفر شهیدی (زهره)، مجید سعیدی (اسفند/ نعنا)، ندا قاسمی (سودابه)، هدی استواری (سایه)، ارشیا توکلی (سلیم)، حسن ولیخانی (نصیر) از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

«بعد از آزادی»

سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه‌کنندگی سعید سعدی بعد از حدود دوسال از پایان تصویربرداری، بالاخره بعد از حاشیه‌های فراوان از شنبه ۲۷ آذرماه روی آنتن شبکه یک رفت. سریال «بعد از آزادی» روایتگر زندگی جوانی است به نام عارف که در یک کارگاه شراکت دارد اما دچار مشکلاتی می‌شود و ناچار است برای اثبات خود تلاش کند. اصغر همت، رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، المیرا دهقانی، رویا جاویدنیا، حسین باشه آهنگر، آزاده مهدیزاده، الناز اسماعیلی، زنده یاد ارشا اقدسی، خسرو شهراز، قاسم زارع و امید روحانی از بازیگران این سریال هستند.

فصل دوم «نوار زرد»

فصل اول سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با مضمونی جنایی؛ پلیسی سال ۹۶ از شبکه دو سیما پخش شد. داستان نوار زرد زندگی سرگرد کاوه کیهان با بازی امیر آقایی را روایت می‌کرد و بازیگران دیگری همچون مرحوم سیروس گرجستانی، بهاره کیان افشار، کمند امیرسلیمانی، داریوش اسدزاده، امیر غفارمنش، نادر مشایخی، قاسم زارع، محسن بهرامی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فصل اول سریال نوار زرد با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به همین علت تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفته شد. فصل دوم سریال نوار زرد مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دار در هر قسمت نیز قصه‌ای پلیسی؛ جنایی را راویت می‌کند اما تیم بازیگران این پروژه به صورت کامل تغییر کرده و هیچ‌کدام از بازیگران فصل اول در فصل دوم حضور ندارند. به‌احتمال زیاد از هفته دوم دی‌ماه، فصل دوم «نوار زرد» روی آنتن خواهد رفت.

«برف بی‌صدا می‌بارد»

سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی نیز از جمعه سوم دی ماه هر شب از شبکه سه ساعت ۸:۴۵ پخش می‌شود. داستان این سریال درامی عاشقانه است که از سال های ۶۵ تا ۶۹ روایت می شود. فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، الیکا عبدالرزاقی، امید روحانی، فریبا متخصص، پوریا شکیبایی، پوریا پورسرخ، پاشا رستمی، پانته آ سیروس و… در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

کد خبر: 41085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =