۷ هزار دانش‌آموز مددجوی کرمانشاهی به «شاد» دسترسی ندارند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، با بیان اینکه ۷ هزار دانش‌آموز مددجوی کرمانشاهی به «شاد» دسترسی ندارند، گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۳۸۰ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در استان خریداری شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، محسن رخصی اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون ۳۸۰ گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند در استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه این گوشی‌ها به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی «شاد» به دانش‌آموزان مددجو اهدا شده، افزود: از این تعداد ۲۰۰ تبلت و گوشی از سوی کمیته امداد و از محل اعتبارات امداد و کمک های خیران خارج از استان تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: گوشی‌های هوشمند اهدایی کمیته امداد با اولویت خانوارهای مددجوی دارای دو یا سه فرزند دانش‌آموز توزیع شده است.

رخصی با یادآوری اینکه گوشی‌های تامین شده از سوی این نهاد طی پنج مرحله به استان ارسال و بین دانش‌آموزان نیازمند کرمانشاهی توزیع شده، خاطرنشان کرد: کار توزیع گوشی و تبلت در میان دانش‌آموزان نیازمند کرمانشاهی از سوی کمیته امداد تا پایان سال جاری طی چندین مرحله دیگر ادامه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: همچنین از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون نیز ۱۸۰ گوشی و تبلت از محل کمک‌های خیران و نیکوکاران در استان کرمانشاه خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

رخصی در پایان تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، ۷ هزار دانش‌آموز مددجو کرمانشاهی به شبکه آموزشی شاد دسترسی ندارند که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک‌اندیش برای تمامی این دانش آموزان تبلت یا گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری شود.

کد خبر: 4107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =