هنوز منتظر صدور ویزای چین هستم

عضو تیم ملی ووشو ایران اظهار داشت: مدت زیادی است که منتظر ویزای چین هستم تا به لیگ این کشور بپیوندم.

محسن محمد سیفی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره وضعیت فعلی خود و شرایطش برای اعزام به کشور چین و پیوستن به تیم چینی گفت: مدتی قبل با پیشنهاد بسیار خوبی از سوی یکی از تیم‌های چینی مواجه شدم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا همه چیز تحت تاثیر قرار گرفت و شرایط برای حضور من و انجام مذاکرات فراهم نشد.

محمد سیفی در ادامه و با اشاره به اینکه پیش از این نیز تجربه لژیونر شدن داشته است، گفت: من یک ‌سال‌ونیم پیش تجربه حضور در باشگاه فایر وان کشور چین را داشتم. بار دیگر مسئولان همین باشگاه به‌شدت پیگیر هستند که دوباره به چین بروم و برای آنها بازی کنم.

وی افزود: تمام تلاشم را کردم که ویزای چین را بگیرم و به این کشور سفر کنم اما هنوز موفق نشده ام،  چون وضعیت کرونا در ایران خوب نیست و برای همین کشور چین برای ایرانی‌ها ویزا صادر نمی‌کند. به‌هرحال من همچنان منتظر هستم تا شرایط مساعد شود و بتونم به این کشور رفته و حضورم در باشگاه چینی را قطعی کنم.

ملی‌پوش ووشوی ایران درباره اینکه، این مدت تعطیلی تمرینات و اردوها، وضعیت بدنی‌اش چه شرایطی داشته است، گفت: خوشبختانه به‌لحاظ آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارم و در این مدت که کرونا  همه مسابقات را تعطیل کرده بود؛ من تمریناتم را روزی دو نوبت انجام داده‌ام. دلم نمی‌خواست بدنم به دلیل عدم تمرین افت کند و از شرایط ایده آل خارج شوم. به همین دلیل اکنون شرایط خوبی دارم.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت اقتصادی ورزشکاران در این مدت اخیر، خاطرنشان کرد: از مهرماه سال گذشته که از رقابت‌های قهرمانی جهان به ایران برگشتیم تا به الان بیشتر از یک سال است که در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده‌ایم و درآمدی نداشته‌ایم. متاسفانه وزارت ورزش حتی پاداش‌های مسابقات سال قبل  را به ما نداده است. البته باید این موضوع را عنوان کنم  که فدراسیون ووشو در این مدت هوای همه ورزشکاران ووشو را داشتند و چهار مرحله به حساب بچه‌های ملی‌پوش واریزی داشتند. اما به هر حال عدم حضور در مسابقات ضررهای زیادی از همه نظر به ورزش و ورزشکاران وارد می‌کند.

کد خبر: 4094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =