پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به همتایان خود در کشورهای جهان و تمامی مسیحیان به ویژه هم‌وطنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به شرح زیر است:

«میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع) را به همه پیروان راستین آن پیامبر عظیم‌الشان و منادیان بازگشت به فطرت خدا جوی تبریک می‌گویم.

تمایل به سلامت جسمی و روحی هم در کنار گرایش به پرستش، زیبایی، نیکی و حقیقت جوئی از جمله خواسته‌های فطری هر انسان است و پیامبران آمده‌اند که بشر را به فطرت پاکش رهنمون کنند.

سال جدید میلادی در حالی آغاز می‌شود که برخلاف صلح، دوستی و برادری ادیان الهی، با همه گیری بیماری کرونا با کمال تأسف، تبعیض، ظلم و رفتارهای غیر منطقی برای بهبود سلامتی جوامع مختلف و مقابله با بیماری کرونا و تسریع در تزریق واکسن در مسیر عدالت اجتماعی و ارتقای سلامت جامعه بشری، سایه افکنده است.

امیدوارم در سال جدید، با همکاری وزرای بهداشت کشورهای مختلف و در راس سازمان جهانی بهداشت، در مسیر تحقق کامل آموزه‌های پیام‌آوران الهی برای بهبود وضعیت جوامع کمتر برخوردار گام برداشته و به افق ترفیع سلامت مردم و فروکش کردن بیماری کرونا نزدیک‌تر شویم.

ضمن تبریک مجدد این میلاد فرخنده، از خدای سبحان برای آحاد پیروان حضرت عیسی مسیح (ع) در سراسر دنیا سلامت، آرامش و پیشرفت آرزومندم.»

کد خبر: 40730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =