ربیعی: داور اصلا در قواره بازی مس و نساجی نبود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است داور دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران اصلا در قواره این مسابقه نبود و به دلیل اعلام پنالتی اشتباه، ورق بازی برگشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در قالب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران که از ساعت ۱۵:۰۰ به میزبانی کرمانی‌ها برگزار شد و در نهایت با شکست دو بر یک مس رفسنجان به پایان رسید، اظهار کرد: در نیمه اول ما خوب بازی نکردیم، کاملا مشخص و قابل پیش بینی بود به دلیل فشار سنگینی که از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای تبریز داشتیم و نیز به دلیل مصدومیت‌ها و دیگر مسائل از جمله محدودیت‌های استفاده از نفرات، خستگی در نیمه اول مشخص بود.

وی ادامه داد: فاصله خیلی کم بازی در تبریز در این بازی خیلی تاثیرگذار و تیم حریف یک روز بیشتر استراحت کرده بود، هر چند در نیمه دوم ما  برتر زمین بودیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و به گل رسیدیم و بعد از آن هم موقعیت داشتیم ولی دقیقا جایی که باید نتیجه را تغییر می‌دادیم، ورق بازی با یک اتفاق برگشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه رفسنجان شهری ۳۰۰هزار نفری است و این مجموعه با سه سال مشقت به این نقطه رسیده است و در هفته‌های گذشته به خاطر پنالتی که برای تیم ما گرفتند، مورد حمله قرار واقع شدیم.

رببعی ادامه داد: چهار پنالتی برای ما گرفتند و تمامی کارشناسان تایید کردند که این پنالتی‌ها صحیح بوده‌اند. حتی یک کارشناس هم نگفت پنالتی نبود. برای مس رفسنجان در فصل گذشته در ۳۱ بازی پنالتی نگرفتند و امروز هم پنالتی روی مجید علیاری کاملا درست بود و هجمه و فشاری که وارد شد و یک پنالتی که اصلا صحیح نبود و برای نساجی گرفته شد و ورق بازی برگشت. ایرادی ندارد، اشتباه داوری می تواند باشد اما باید به ما حق بدهید که ذهنیت ایجاد شود، آیا واقعا پنالتی نساجی درست بود؟ این حق برای ما وجود دارد که بگوییم این پنالتی بر اثر هجمه و فشار نادرست است و این مسئله را پیش بینی می‌کردیم.

وی با بیان اینکه داور اصلا در قواره این بازی نبود، عنوان کرد: داور بسیار بد و نامحترمانه با من صحبت کرد و بعد از مدت‌ها اخراج شدم. چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام شد اما این بازی حداقل هفت دقیقه وقت تلف شده داشت. 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه داوری اصلا در این دبدار خوب نبود، گفت: بازیکن کاملا روی پای بازیکن ما آمد و جراحت کامل ایجاد شد اما حتی کارت زرد هم داده نشد در حالی که کارت قرمز مستقیم داشت. من فقط گفتم تنها چهار دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کنید؟ اگر این اعتراض هم نباید باشد، دوستان کمیته انضباطی اصلا نگذارند ما مربیگری کنیم، به ما گفتند دیگر در مورد داوری اظهار نظر نکنید. واقعا نمی‌شود الان صحبت نکرد، پس جواب این همه هوادار، مجموعه و تیم را چگونه بدهم؟ در حق تیم ما اجحاف شده است.

ربیعی افزود: امروز این باخت را نمی‌پذیرم و حقمان باخت نبود. مسئول باخت من هستم و آن را گردن می‌گیریم ولی این باخت حق ما نبود و روند ۸-۹ هفته‌ای ما را قطع کرد.

وی با اشاره به اینکه بازی در سرچشمه بیشتر به ضرر ما است تا حریفان، گفت: به دلیل تفاوت ارتفاع و شرایط زندگی، تیم دچار مشکل می‌شود، شما ببینید چقدر بیرون از خانه راحت‌تر بازی می‌کنیم.

ربیعی در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی نمی‌خواهند تیم‌های صنعتی رشد کنند، اظهار کرد: این حرف‌ها را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم. می‌گویند این تیم متمول است اما ما متمول نیستیم، همه تیم‌های لیگ بیایند و هزینه کردها را رو کنند. اما اگر از این مساله مسئولان استانی و صنعتی از تیمشان مراقبت نکنند، باعث شکست می شود. 

وی در مورد ایرادات مطرح شده در رابطه با اردوی خارج از کشور مس رفسنجان و رقم قراردادش نیز، تصریح کرد: ما چهار ماه قبل به اردوی خارج از کشور رفتیم و این مسائل مربوط به حال حاضر نیست و بسیاری از تیم‌های دیگر نیز اردوی خارج از کشور داشتند و در مورد رقم قرارداد بنده نیز مباحثی که مطرح می‌شود صحت ندارد و شما در حال حاضر به دلیل ارقامی که مطرح می‌کنید، مدیون من هستید.

کد خبر: 40672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =