داوری آثار جشنواره فیلم پرواز با مشارکت افراد دارای معلولیت

دبیر علمی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم پرواز گفت: افراد دارای معلولیت واجد شرایط می توانند جهت همکاری در کمیته داوران جشنواره، اعلام آمادگی کنند.

فتانه امیری در گفت و گو با آتیه‌آنلاین افزود: هدف اصلی جشنواره پرواز فرهنگ سازی در حوزه معلولیت است و در این دوره از جشنواره نیز با توجه به شعار امسال روز جهانی افراد دارای معلولیت "پیش به سوی جامعه ای فراگیر، دسترس پذیر و پایدار در دوران بعد از کووید ۱۹ با همراهی و راهبری افراد دارای معلولیت"  از افراد دارای معلولیت واجد شرایط و علاقمند جهت داوری آثار پنجمین دوره جشنواره پرواز دعوت می‌کند.

وی بیان کرد: داوطلبان علاقمند می‌توانند با ارسال پیامک به شماره همراه ۰۹۹۱۹۳۸۳۵۶۵ آمادگی خود را اعلام و پس از بررسی و انتخاب جهت داوری مدارک لازم (تصویر کارت ملی، عکس، مشخصات کامل، آدرس دقیق، کدپستی، شماره تماس ثابت و شماره همراه با درج دقیق استان و شهر محل سکونت)  حداکثر تا ۴ دیماه ارسال کنند.

ایده پرداز و بنیانگذار جشنواره فیلم پرواز یادآور شد:جهت تسهیل در مشارکت افراد دارای معلولیت از تمامی نقاط کشور، با همکاری فضای مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  آثار با حفظ کپی رایت از طریق اپلیکیشن جهت داوری در اختیار داوطلبان واجد شرایط قرار داده می شود.

دبیر علمی جشنواره پرواز تاکید کرد: داوطلبان باید حداقل شرایط مبنی بر داشتن سیستم کامپیوتری، دسترسی به اینترنت و فرصت لازم جهت داوری آثار را داشته باشند. بدیهی است افراد دارای معلولیت که فعالیت در حوزه های مختلف اجتماعی به ویژه در زمینه هنر و سینما دارند از ارجحیت برخوردار هستند و جشنواره برای داوران دارای معلولیت که مسولیت داوری خود را با تعهد به انجام برسانند لوح سپاس اهدا خواهد کرد.

پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرواز از ۲۲_۲۴ برگزار می‌شود.

کد خبر: 40665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =