اردوی مشترک ساحلی‌بازان با بلاروس

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: با رایزنی های صورت گرفته دومین اردوی مشترک تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و بلاروس به میزبانی این کشور می شود.

به گزارش آتیه آنلاین، امیرحسین محتشم افزود: پس از ۲ سال دوری تیم ملی فوتبال ساحلی از مسابقات بین المللی و دوستانه، در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی از تیم بلاروس برای حضور در ایران دعوت شد که در هفته اخیر اردوی مشترک این تیم با تیم ملی ایران در مجموعه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم بلاروس در یک اردوی دیگر نیز به طور مجدد به ایران سفر می‎‌کند و به طور متقابل ایران نیز به بلاروس می‏‌رود.
محتشم ادامه داد: در قالب این اردوها تورنمنت‌ هایی نیز برگزار می‎‌شود که این روند برای تیم ملی ادامه‌دار خواهد بود تا فوتبال ساحلی بتواند جایگاه شایسته و مدنظر را کسب کند.
وی عنوان کرد: در اردوهای پیش روی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بیشتر نگاه‎‌ها با تمرکز به بازیکنان جوان است و در همین راستا ملی پوشانی به تیم ملی دعوت شدند تا همچنان تیم ملی از شمار قابل توجهی بازیکن شایسته و با کیفیت برخوردار باشد.
محتشم یادآور شد: تاکنون در ۴۰ درصد ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی پوست اندازی شده که امید است با تشکیل تیم ملی "ب" همواره یک پشتوانه قوی برای تیم ملی وجود داشته باشد.
وی افزود: با توجه به رویکرد شرکت در تورنمنت‌ها و تعامل با بقیه دنیا در فوتبال ساحلی امیدواریم روزهای خیلی خوبی برای فوتبال ساحلی رقم بخورد.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: از روزی که مقرر شد تیم ملی فوتبال بلاروس به ایران بیاید همکاران ما در هیات فوتبال تلاش‌‎های خود را به طور جدی آغاز کردند چراکه وقتی تیمی از خارج از کشور می‌آید باید در مباحث مختلفی از جمله امنیتی و سلامتی آنان لحظه به لحظه کنترل کرد.
وی عنوان کرد: برای نمونه در مسیر سه ساعت و نیم شیراز- بوشهر تیم بلاروس در این مسیر در هفت ساعت با همراهی مجموعه هیات فوتبال اسکورت شد.
محتشم اظهار کرد: در این راستا از همکاری حوزه سیاسی، امنیتی استانداری، ستاد کرونا، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر وحمایت‏‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و رسانه‏‌ها برای برگزاری هر چه شایست‌ه‏تر اردوی مشترک ایران و بلاروس قدردانی می‏‎‌شود.
وی با قدردانی از رسانه‌های برای پوشش مناسب مسابقات دوستانه ایران و بلاروس، اظهار کرد: این بازی‌ها نقشی مهم در تغییر رتبه ایران در رنکینگ جهانی دارد که امید است با توجه به نتایج کسب شده امیدواریم ارتقا جایگاه تیم ملی فوتبال ساحلی در رنکینگ جهانی محقق شود.

تیم ملی فوتبال ایران در قالب اردوی مشترک سه بازی برابر این تیم داشت که در هر سه دیدار به ترتیب با نتیجه‌های ۳بر۲، ۵ بر۴ و ۵ بر۲ پیروز شد.

کد خبر: 40402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =