نبرد جهانی سخت‌تر از تصور ما بود

ملی‌پوش هندبال زنان ایران گفت: سطح و سختی مسابقات قهرمانی جهان از تصور ما بیشتر بود.

الناز قاسمی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره حضور تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات قهرمانی هندبال زنان جهان، اظهار داشت: این نخستین تجربه هندبال زنان ایران در مسابقات جهانی بود و ما می‌دانستیم کارمان در این مسابقات آسان نیست. اما سطح و سختی مسابقات از تصور ما بسیار بیشتر بود و نتوانستیم در کسب نتیجه خوب عمل کنیم. شاید انتظارمان از خودمان و تیم ملی بیشتر بود اما حریفان واقعا قدرتمند بودند.

وی افزود: تیم ملی هندبال زنان اولین تیم ورزش‌های توپی در بخش زنان بود که به مسابقات بین المللی اعزام می‌شد. همین موضوع شرایطی ایجاد کرده بود که حساسیت‌ها و توقعات از ما زیاد باشد اما واقعیتی که وجود دارد و باید آن را بپذیریم این است که سطح هندبال ایران با جهان و تیم‌های قدرتمند جهان بسیار زیاد است و زمان نیاز است تا بتوانیم این اختلاف سطح را جبران کنیم و به جمع تیم‌های خوب راه پیدا کنیم.

قاسمی خاطر نشان کرد: همین که برای اولین بار جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردیم و با کمک مسئولان فدراسیون هندبال و وزارت ورزش توانستیم راهی رقابت‌های جهانی شویم، قدم بزرگی است اما این ابتدای راه است و نیاز است که با برنامه ریزی و تلاش مسیر را بهتر و با هدف‌تر طی کنیم. 

این ملی‌پوش هندبال زنان ایران با اشاره به اینکه تماشاگران مسابقات استقبال خوبی از دیدارهای تیم ملی ایران داشتند، اظهار داشت: به دلیل اینکه ما تنها تیم با حجاب این مسابقات بودیم و این که با حجاب هندبال بازی می‌کردیم برای تماشاگران مسابقات جذاب بود. برای همین بازی تیم ایران با حریفانشان از بازی‌های پر تماشاگر بود. گاهی نیز پیش می‌آمد که در پایان بازی‌ها تماشاگران به ما هدیه و گل می‌دادند و تقدیر می‌کردند.

قاسمی که یکی از لژیونرهای هندبال زنان ایران است، درباره تیم باشگاهی‌اش گفت: من در لیگ ترکیه بازی می‌کنم و این دومین سالی است که لژیونر شده‌ام. مدتی است که بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی به میدان می‌روند و تصور می‌کنم بعد از مسابقات جهانی و عملکرد خوبی که بازیکنان ایران در بازی‌های مختلف داشتند و به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب می‌شدند، به تیم‌های اروپایی و لیگ‌های معتبر دعوت شوند. 

کد خبر: 40049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =