سرمربی ذوب‌آهن: تیم رایکا بابل به‌دنبال استفاده از ضدحملات بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: رایکا بابل در دیدار امروز کوشید با دفاع بیشتر و استفاده از ضدحملاتش به موقعیت برسد ولی بعد از پنالتی، سبک بازی به نفع ما تغییر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهدی‌ تارتار، عصر روز یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل رایکا بابل افزود: بازی خوبی بود و ما توانستیم از موقعیت‌های مناسب خود برای گلزنی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: تیم رایکا به دفاع تمایل بیشتری داشت و  بدنبال استفاده از ضدحملات بود.

وی افزود: در نیمه نخست بازی نتوانستیم به گل برسیم و در نیمه دوم، تیم میهمان تغییر سیستم داد و با پنج مدافع راه‌های نفوذ ما را بست.

تارتار گفت: بعد از به ثمر رساندن گل نخست از روی ضربه پنالتی، موقعیت‌های بهتری نصیب تیم ما شد و توانستیم به گل‌های دیگر برسیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود در این دیدار اظهار داشت: باتوجه به شرایطی که در هفته‌های گذشته داشتیم توانستیم از بازیکن‌های دیگر تیم هم استفاده کنیم و از آنها تشکر می کنم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و رایکا بابل در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز  به میزبانی ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر با نتیجه ۳ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

کد خبر: 39954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =