تنور سرد کنسرت‌های موسیقی در تهران داغ شد

 زمستان ۱۴۰۰ با آغاز کنسرت‌های موسیقی بعد از ۲ سال دوری اجباری از مخاطبان خود به گونه‌ای متفاوت دفتر خود را می‌گشاید و این روزها علاقه‌مندان به کنسرت‌ها در تب و تاب تهیه بلیت کنسرت خوانندگان مورد علاقه خود هستند.

به گزارش آتیه آنلاین، کنسرت های موسیقی بعد از ۲ سال دوری از علاقه مندان، سلامی دوباره به مخاطبان خود کرده اند و تنور زمستان ۱۴۰۰ را برای مردم داغ می کنند. با پیگیری های خبرنگار ایرنا مشخص شد که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چندین مجوز کنسرت صادر کرده است.

در این زمینه با مراجعه به حساب کاربری چندین خواننده پاپ در اینستاگرام مشخص شد که روزهایی ابتدایی دی ماه، تعدادی از سالن ها میزبان علاقه مندان به موسیقی می شود.

در ادامه به کنسرت هایی که از انتهای هفته جاری آغاز به کار می کنند، اشاره می شود.

کنسرت رضا صادقی در تهران

رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان در اینستاگرام خود نوشت که نخستین کنسرت خود را بعد از ۲ سال دوری ۱۰ دی ماه برگزار می کند. علاقه مندان به صدای رضا صادقی باید منتشر باز شدن سایت های فروش بلیت برای شرکت در کنسرت باشند.

بابک جهانبخش در برج میلاد

دیگر خواننده پاپ ایرانی، بابک جهانبخش در اینستاگرام خود از برگزاری کنسرتش از پنجشنبه دوم دی ماه خبر داده است. این کنسرت در برج میلاد تهران برگزار می شود و زمان شروع بلیت فروشی نیز به مخاطبان اعلام شده است.

قیمت بلیت کنسرت حجت اشرف زاده

به گزارش ایرنا، کنسرت حجت اشرف زاده روز جمعه سوم دی ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود و کمترین قیمت کنسرت این خواننده ۱۰۰ هزار تومان و بیشترین قیمت ۳۹۵ هزار تومان اعلام شد. شرکت‌کنندگان در این کنسرت باید ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کارت واکسن، ماسک و دستکش حین ورود به سالن اجرا همراه داشته باشند.

چنین به نظر می رسد در این کنسرت، ظرفیت پذیرش مخاطبان ۱۰۰ درصدی نیست و بعد از خرید بلیت، ۲ عدد صندلی قبل و بعد به‌منظور حفظ فاصله گذاری اجتماعی غیرفعال خواهد شد.

کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام که به تازگی کنسرت های خود را در خارج از کشور برگزار کرد، ۱۱ دی ماه در هتل اسپیناس پالاس کنسرت خود را برای مخاطبان اجرا می کند؛ بلیت فروشی این کنسرت نیز از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۲۸ آذرماه فعال می شود.

به گزارش ایرنا، بهنام بانی که این روزها بازی او در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ مخاطبان زیادی پیدا کرده است، روز پنجشنبه ۲ دی ماه در تالار وزارت کشور نخستین کنسرت پسا کرونایی خود را برگزار می کند.

همچنین تعدادی از سایت های مجاز فروش بلیت کنسرت خوانندگان پاپ نیز اقدام به اطلاع رسانی در خصوص زمان فروش بلیت کنسرت ها کرده اند.

کد خبر: 39892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =