هلال احمر در بحران‌ها یاور مردم است

 رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نمایندگان استان گیلان در مجلس با بیان اینکه هلال احمر در بحران ها و حوادث یاور مردم است، گفت: نگاه مثبت مجلس شورای اسلامی به جمعیت هلال‌احمر بسیار کمک کننده خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، پیرحسین کولیوند گفت: جمعیت هلال‌احمر در حوادث، بحران‌ها و مشکلات، همواره یاور مردم است یکی از موضوعات مهمی که انصافاً هلال‌احمر در آن به‌خوبی ایفای نقش کرد واردات واکسن بود و باعث شد شرایط بهبود یابد و پاندمی کنترل شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه گفت: نگاه مثبتی که اکنون مجلس به هلال‌احمر دارد در کنار همکاری و همراهی شورای عالی جمعیت هلال‌احمر می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

کولیوند در ادامه از نقش مجلس در بهبود معیشت امدادگران گفت و ادامه داد: برخی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر مانند پرستاران شیفت بندی دارند اما از لحاظ درآمدی وضعیت خوبی قرار ندارند، از مجلس تقاضا می‌شود تا با همین نگاه مثبت شرایطی را برای بهبود معیشت امدادگران به وجود آورند.

در ادامه این دیدار سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس ضمن تبریک به کولیوند گفت: سوابق درخشان و خدمات ارزنده شما در اورژانس باعث تحول شگرفی در آنجا شد، امروز مجلس این آمادگی را دارد تا برای بهبود شرایط جمعیت هلال‌احمر کمک کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا ادامه داد: در غرب استان گیلان به یک پایگاه امداد هوایی نیاز است، همچنین یک پایگاه امدادی دریایی- زمینی در جاده رشت آستارا برای حفظ جان مردم استان نیاز است.

باید به مناطق کم برخوردار توجه ویژه شود

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه دیدارهای خود با نماینده مردم پلدختر دیدار کرد و گفت: بعد از سیل سال ۹۸ و با توجه به محرومیت منطقه باید توجه ویژه ای به مناطق محروم کشور شود.

کولیوند گفت: باید به مناطق محروم توجه ویژه ای شود و این عزم در جمعیت هلال احمر وجود دارد تا با تمام توان باری از مشکلات مردم بردارد.

نماینده مردم رفسنجان با پیرحسین کولیوند دیدار کرد

رئیس جمعیت هلال‌احمر حضور نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال‌احمر را یک نعمت بزرگ دانست و افزود: آیت‌الله معزی شخصاً بر امور شرعی موقوفات، نظارت دقیق دارد.

کولیوند پاسداری از اعتماد مردم را مهم‌ترین وظیفه خود در جمعیت هلال‌احمر برشمرد و گفت: این مهم را از تکالیف خود می‌دانم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان با اشاره به اینکه بیشترین موقوفات جمعیت هلال‌احمر در استان کرمان است گفت: امروز ۸۵ درصد از موقوفات جمعیت هلال‌احمر در شهرستان رفسنجان است که این موقوفات؛ وقف نامه‌های دقیقی دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : موقوفات بر اساس آن چیزی که در وقف نامه ذکرشده مورداستفاده قرار ‌گیرد.

نماینده مردم رفسنجان با مهم برشمردن فرهنگ وقف، ادامه داد: مدیریت صحیح موقوفات باعث می‌شود تا فرهنگ وقف در جامعه رشد کند، کسانی که قبلاً اموالشان را وقف کردند و امروز آثار و برکات  وقفشان را مشاهده کنند دیگران را به وقف دعوت می‌کنند.

کد خبر: 39067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =