پرستاران مدافع سلامت شهرداری تهران تقدیر شدند

در سی امین جلسه علنی شورای شهر تهران از پرستاران مدافع سلامت شهرداری تهران با اهدای لوح توسط مهدی چمران ریاست شورا تقدیر به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران در ابتدای جلسه امروز یک شنبه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری و روز پرستار گفت:پرستاران عزیز با نهایت مسوولیت پذیری کار خود را در این ایام سخت انجام دادند و ما نیز به خوبی قدر این عزیزان را می دانیم البته هر روز این عزیزان روز پرستار است خوشحالیم که خدمت تعدادی از پرستاران در صحن شورا هستیم و برای همه پرستاران کشور آروز می کنیم که در کار خود موفق باشند.

ریاست شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به ۲۰ آذر ماه سالگرد شهادت آیت الله دستغیب اشاره کرد و افزود: ایام شهادت این بزرگ مرد که از یاران امام راحل و از مفاخر کشور ما بودند را به یاد داریم که به دست منافقین در حالی که از نماز جمعه باز می گشت به شهادت رسید.

چمران به تاسیس نخستین مدرسه در کشور اشاره کرد و افزود: باید یادی کنیم از حسن رشدیه که نخستین مدرسه ایران را در تبریز تاسیس کرد. یاد و نام ایشان نیز با امروز پیوند خورده که یاد ایشان را گرامی می داریم.

کد خبر: 38721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =