سریال ادامه‌دار چندهزاردلاری میلیچ و استقلال!

بازیکن سابق استقلال همچنان در تلاش است که بتواند حق و حقوق خود را تمام و کمال از این باشگاه بگیرد.

به گزارش آتیه آنلاین، ماجرای بازیکن شاکی استقلال با این باشگاه گویا تمامی ندارد و حالا پس از سفر این بازیکن به کشورش زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این بازیکن قصد طرح شکایتی تازه از آبی پوشان پایتخت دارد. این بار دغدغه میلیچ دریافت پولی است که بابت جریمه دیرکرد پرداخت مطالباتش باید دریافت می‌کرده و دریافت نکرده است. 

 هرویه میلیچ از زمانی که استقلال را ترک کرده همواره خواستار مطالبات خود از باشگاه سابقش بوده اما همچنان پاسخی به درخواست‌های او داده نشده است. این بازیکن در ابتدا قصد داشت با باشگاه استقلال بر سر مطالبات خود مذاکره کند اما صحبت‌های انجام شده به نتیجه نرسید تا اتفاقات دیگر برای دو طرف رقم بخورد و این بازیکن به سمت شکایت از استقلال برود و چالش بزرگی برای مدیران جدید باشگاه استقلال پدید آورد. هرویه میلیچ کل مبلغ قرارداد خود را که ۴۰۰ هزار دلار بود از باشگاه استقلال دریافت کرده است و در حال حاضر مسأله‌ای که میلیچ می‌خواهد برای آن سراغ فیفا برود، بحث مبالغ مورد نظر در خصوص پرداخت نشدن جریمه دیرکرد مطالبات قبلی است.

در واقع این بازیکن از بندهای وجه التزام موجود در قراردادش بابت تأخیر در پرداخت مطالباتش استفاده کرده و شکایتی را به فیفا ارسال نموده تا به زودی بتواند جریمه دیرکرد مطالبات خود را هم از باشگاه استقلال دریافت کند. میلیچ در شکایتی که برای فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهیانه و سالیانه خسارت‌های تأخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیشتر کند.

شنیده ها حاکی از این است که میلیچ خواستار ۶۰۰ هزار دلار شده است که رقم قابل توجهی برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود. البته باید به این توجه داشت که به گفته سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، وضع کنونی این باشگاه چندان هم بد به نظر نمی‌رسد، اگر اعداد و ارقامی که از درآمد باشگاه استقلال در دربی ۹۷ به گوش می‌رسد، صحت داشته باشد، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال قادر است این مشکل را به سرعت حل کند. حتی انتظار است که آجورلو مطالبات دیگر خارجی‌ها را هم پرداخت کرده و باشگاه استقلال را به طور کلی از زیر بار حجم عظیمی از بدهی‌ها خارج کند و تا حدی زیادی ثبات مالی را به این باشگاه بازگرداند. حال باید منتظر ماند و دید که ماجرای شکایت تازه بازیکن کروات تیم استقلال به کجا خواهد انجامید و کدام طرف این مچ اندازی، برنده نهایی لقب خواد گرفت و ضرر کمتری متحمل می‌شود. 

کد خبر: 38623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =