دونالد ترامپ:
لعنت به نتانیاهو!

روزنامه‌نگار آمریکایی با اشاره به مصاحبه‌های خود با رئیس‌جمهوری سابق این کشور گفت که وی بارها از نخست‌وزیر سابق اسرائیل انتقاد کرد و آخرین آن زمانی بود که وی پیروزی رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ را تبریک گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از جروزالم‌پست، «باراک راوید» روزنامه‌نگار آمریکایی با اشاره به مصاحبه‌های خود با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، گفت که وی در دو مصاحبه با من بارها از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق اسرائیل انتقاد کرد و آخرین آن زمانی بود که وی پیروزی «جو بایدن» رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ را تبریک گفت.

راوید در کتاب جدید خود تحت عنوان «صلح ترامپ: پیمان ابراهیم و تجدید ساختار خاورمیانه» نوشته است که روابط میان ترامپ و نتانیاهو، آنطور که به نظر می‌رسید، مستحکم نبوده است.

رواید با اشاره به تبریک نتانیاهو به بایدن پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا که حدود یک سال پیش برگزار شد، از قول ترامپ نوشت: «اولین فردی که به بایدن تبریک گفت، بی‌بی بود. او می‌توانست ساکت باشد اما اشتباه بزرگی مرتکب شد. از آن زمان تاکنون با او حرف نزده‌ام. لعنت بر او».

بر اساس این گزارش، داوید دو مصاحبه با ترامپ داشت که یکی از آنها ۹۰ دقیقه طول کشید.

وی گفته که ترامپ احساس می‌کرد به‌رغم تمام اقدام‌ها و حمایت‌هایی که در چهار سال فعالیت خود انجام داده است، با خیانت نتانیاهو روبه‌رو شد.

کد خبر: 38431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =