دقیقی: استقلال بهتر بود و پیروز شد

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: در بازی برابر استقلال نتوانستیم به آنچه می خواهیم دست یابیم و باید قبول کرد آنها از ما بهتر بودند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، سعید دقیقی پس از شکست ۳ بر صفر برابر استقلال تاکید کرد: دو باشگاه از نظر مالی و یارگیری اصلا قابل مقایسه با هم نیستند. استقلال تیم خوب و پرمهره ای است و سطح فنی بازیکنان این تیم قابل توجه است.

وی ادامه داد: به شرایط مالی و سخت‌افزاری دو باشگاه استقلال و پیکان اگر نگاه کنیم می بینیم که هیچ توازنی برقرار نیست. استقلال با بودجه‌ هفت برابری نسبت به تیم پیکان مهره های خود را در اختیار گرفته است و این تفاوت ها در زمین بازی خودش را نشان می دهد.

مدیر تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: نکته دیگر در این بازی به عملکرد نه چندان خوب پیکان در بازی برابر استقلال باز می گردد. در بازی های قبلی ما خوب بودیم اما فوتبال همین است و امروز، روز ما نبود. از سویی دیگر استقلال خوب عمل کرد و این برای بازیکنان جوان ما یک تجربه خواهد شد.

دقیقی در واکنش به بازی های بعدی پیکان در هفته های دهم و یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر تیم های پرسپولیس و سپاهان گفت: قرعه ما به این شکل رفم خورده که بعد از استقلال دو بازی سخت دیگر را هم باید پشت سربگذاریم. ما بازیکنان جوان و با انگیزه ای داریم که نیازمند تجربه و اعتماد به نفس هستند و امیدواریم از چنین بازی هایی به خوبی درس بگیریم. 

گفتنی است شاگردان فرهاد مجیدی امروز پنجشنبه و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیکان را شکست دادند. 

کد خبر: 38391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =